אא

״עושים מאמצים לעבות את צי המטוסים של ארקיע ולחכור מטוס בחכירה יבשה״

עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע באגרת מיוחדת לעובדי החברה:" בחודש פברואר הצלחנו לעבור ליעילות מסחרית טובה יותר משנת 2023 . חודש פברואר מסתיים עם יחס חיובי תפעולי, וחודש מרץ נראה אפילו אופטימי יותר"

עוז ברלוביץ׳. צילום: ארקיע עוז ברלוביץ׳. צילום: ארקיע

מאז שנכנס לתפקיד, עוז ברלוביץ מנכ"ל חברת ארקיע, מקפיד לשולח אגרת עדכון לעובדי החברה ובה עדכונים בנוגע לכל המתרחש בחברה. 

באגרת חדשה, המנכ"ל עדכן את עובדי החברה על כך שהחברה מתעתדת להחכיר מטוס נוסף ועל ההתייעלות המסחרית שעוברת החברה.

"עובדים יקרים, אנחנו בפתחה של תקופה חדשה. ראשית, אבקש לעדכן כי דירקטוריון החברה אישר את התקציב ותוכנית העבודה לשנת 2024 . תוכנית העבודה והתקציב הינם אתגריים, יחד עם זאת אפשריים בזכותכם. האישור מסמל את האמון שיש לדירקטוריון בהנהלה ובעובדי ארקיע", כותב ברלוביץ לעובדיו.

"כמה עדכונים נוספים: אני מאמין בשילוב סינרגטי בין יכולות טכנולוגיות מתקדמות לבין תובנות אנושיות – בהתאם לזאת אני שמח להודיע כי בימים אלו הושקה והוטמעה מערכת חדשנית מבוססת machine learning שבה ארקיע שותפהתרמה לפיתוחה ובעלת מניות בה. מטרת המערכת הינה לייצר המלצות בכדי לעלות את התשואה והתפוסות במטוסים, באופן יעיל ומיטבי ובכך להצליח להגיע לנתחי שוק גדולים יותר בטיסות הבינלאומיות. אני שמח לבשר לכם כי בחודש פברואר הצלחנו לעבור ליעילות מסחרית טובה יותר משנת 2023 . חודש פברואר מסתיים עם יחס חיובי תפעולי, וחודש מרץ נראה אפילו אופטימי יותר".

עוד מוסיף מנכ"ל ארקיע: "בשבועות האחרונים התחלנו להתניע ולהפעיל את ערוצי השיווק והמכירה ביתר שאת, כאשר אנו מנסים לייצר שיפורים טכנולוגיים. זו לגמרי תחילת הדרך ואני ער כי אנו צריכים לייצר עוד קפיצות דרך בתחום. נכון לימים אלו אנו בצבר הזמנות דומה לשנה שעברה לחג הפסח. הפוקוס שלנו על הגדלת ההכנסות מצליח להניב תוצאות - ייצרנו מבצעים טובים ואנו פועלים מול מגוון לקוחות. מסתמן שבחג הפסח, למרות המצב הביטחוני, עם ישראל יטוס לחופשה עם ארקיע. בהזדמנות זאת, אאחל הצלחה רבה לסמנכ"לית השיווק החדשה שלנו, עינת יונגר כרמל בהסתכלות עתידית אנחנו עושים מאמצים לעבות את צי המטוסים ולהביא עסקה למטוס בחכירה יבשה להפעלה מלאה של ארקיע".

מבחינת המטרות כותב ברלוביץ :"ארקיע שמה לה למטרה לשפר תהליכי עבודה, שמטרתם לשפר מדדים רבים בתחום הדיוק המבצעי, השירות וכו׳. בצעדים קטנים אנחנו מבצעים עדכונים ושינויים, מקפידים על דיוקים בלוחות הזמנים ומשפרים את היכולות והממשקים. חלק מהשינויים מורגשים וחלק יורגשו בעתיד. אני רוצה להודות לכם על הרוח, על המסירות ועל ההשתדלות שנעשית בחברה. מרגישים את ההירתמות לשינוי. אני מאמין שכוחנו ויתרוננו הינו משיתוף הפעולה שלנו ומהאנשים שעושים את ארקיע לחברה יוצאת הדופן הזו, עם שאר הרוח והאנרגיה האחרת. התהליך שהחל ידרוש מכולנו אורך רוח, אופטימיות ולא מעט רגעים לא פשוטים. אני מוקיר את ההתמסרות שלכם ומודה לכם על האמון והסבלנות".

ברלוביץ מסיים את האגרת :"הימים, ימי תחילת חודש מרץ והמלחמה היא הרקע לחיינו, נוגעת בכולנו מכל עבר. את חלקכם פוגש המכתב הזה בעודכם בחל"ת ואני מקווה שבקרוב נוכל לשוב למתכונת עבודה מלאה. מרבית העובדים שלנו ששרתו במילואים שבו לעבודה סדירה ואני מברך על כך. אני מחזק את המשפחות שלכם ואת משפחות הלוחמים ומייחל לשובם של כל חיילנו בשלום וכמובן גם לשובם של כל החטופים. לכל הצעת ייעול או רעיון אני והסמנכ"לים פתוחים ונכונים לשמוע מאחל לכולנו ולבית ישראל, ימים שקטים וטובים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: