אא

אתיופיאן איירליינס חונכת מתקן לוגיסטי ראשון מסוגו למסחר אלקטרוני

חברת התעופה השיקה את המתקן הייחודי בנמה״ת הבינלאומי באדיס אבבה. ״פריצת דרך משמעותית עבור קבוצת אתיופיאן איירליינס וכלכלת אפריקה״

אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ חברה אתיופיאן איירליינס. צילום: יח"צ חברה

אתיופיאן איירליינס הכריזה על השקת מתקן המסחר האלקטרוני הלוגיסטי המתקדם שלה בתוך שטחי המטען והלוגיסטיקה של החברה בנמה״ת הבינלאומי באדיס אבבה.

המתקן החדש שנבנה, המוקדש לשירותי מסחר אלקטרוני, דואר ושליחויות, נועד לגשר על פערים לוגיסטיים ולמצב את אדיס אבבה כמרכז לוגיסטי למסחר אלקטרוני חוצה גבולות לאפריקה ומחוצה לה.

"חנוכת מתקן לוגיסטי חדשני למסחר אלקטרוני זה מהווה פריצת דרך משמעותית עבור קבוצת אתיופיאן איירליינס וכלכלת אפריקה״ אמר מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס מספין טאסו עם חשיפת המתקן החדש והמשיך, ״טכנולוגיות קצה בתשתית שמחוללות מהפכה בדרך ההובלה ומסירת הסחורות בתעשיית המסחר האלקטרוני באפריקה.״

טאסו המשיך והסביר כי ״באמצעות מתקן זה, שבנוי על שטח של 15,000 מ״ר ובעל קיבולת לטפל בכ-150,000 טון מדי שנה, אתיופיאן איירליינס סוללת את הדרך לפיתוח שירותי מסחר אלקטרוני באתיופיה וביבשת אפריקה. אנו שמחים לראות שההשקעה שלנו בסך 55 מיליון דולר אכן השתלמה ואפשרה לנו להגדיר את תעשיית המסחר האלקטרוני ביבשת לעקוב אחר המגמה העולמית.”

המתקן מצויד בטכנולוגיות חדשניות ומערכות שיושמו בקפידה כך שיוכל להציע מגוון של שירותים לרבות איחוד, פירוק, מיון, אריזה מחדש, תיוג ועוד. לקוחות יכולים מעתה לעקוב אחר המשלוחים שלהם ללא מאמץ ומכל מקום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיופיאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: