אא

ויוה אספניה: תרבות, חיי לילה וזה עוד לא הכל- מקומות שאסור לפספס בעיר האירופית

מה לא נאמר על בירת ספרד והעיר הגדולה ביותר במדינה? עיר תרבותית עם היסטוריה עשירה, חיי לילה תוססים, מוזיאונים, פארקים ירוקים, כדורגל, אוכל משובח ושפע אין סופי של מתחמי קניות. אספנו כמה מקומות מומלצים בעיר

Shutterstock Shutterstock

חשבתם שאתם מכירים הכל? אספנו עבורכם את המיטב של מדריד. רוצו לארוז  

מוזיאון הפראדו

מהמוזיאונים החשובים בעולם ואחת מהאטרקציות הבולטות בעיר. במוזיאון תמצאו אלפי תמונות, ציורים ופריטים נוספים מתקופת הרנסאנס, לצד יצירות קלאסיות שמציגות את התפתחות האמנות האירופית. המוזיאון שנפתח לציבור אי שם בשנת 1819, מתהדר במרחבים עצומים ובעיצוב מפואר בהתאם לדרישותיו של המלך צ׳ארלס ה-3. ביקור במוזיאון לא רק מאפשר צפייה בכמה מהיצירות המפורסמות ביותר בעולם, אלא גם מעניק הצצה לעולמות האמנות, הפוליטיקה והחברה באירופה לאורך הדורות.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

כיכר מאיור

מי שכבר ביקר בעיר יודע, אין ביקור בעיר ללא ביקור בכיכר המפורסמת שממוקמת במרכז העיר ומהווה יעד מרכזי עבור תיירים ומקומיים. הכיכר, שנבנתה במהלך המאה ה-17 ושימשה לאורך השנים בין היתר למקום לטקסים מלכותיים וקרבות שוורים, מכילה היום מגוון רחב של חנויות, מסעדות ובתי קפה באווירה ספרדית אותנטית. כמובן שמבלים שיחפשו גם רחובות תוססים בלילה וברים מקומיים, ימצאו עצמם משוטטים ברחבי הכיכר.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

פארק הרטירו

הפארק הגדול והחשוב ביותר של מדריד (גודלו המשתרע על פני כעשרה דונם). הפארק נחשב ל״ריאה ירוקה״ ומכיל מדשאות רחבות ואזורי צמחיה ריבם, וכל זה לצד פריטי אומנות, אנדרטאות מעוצבות, פסלים, מוזיאון, אטרקציות ואגם אטרקטיבי בו תוכלו לשוט בסירה. אם אתם מחפשים מקום להירגע בו במדריד, הגעתם למקום הנכון.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הארמון המלכותי

הארמון המלכותי של מדריד, המכונה גם פלאסיו ריאל, נחשב לאחד מהארמונות הגדולים והמרהיבים באירופה ומשמש כארמון רשמי של מלכי ספרד (אף על פי שהמשפחה המלכותית אינה מתגוררת בו באופן קבוע). הארמון נבנה במאה ה-18 ומתהדר ביותר מ-3,000 חדרים ובארכיטקטורה ואמנות מהתקופות השונות שחלפו בספרד. הגינות המרהיבות והנופים המרשימים המובילים אליו תורמים ליופיו ולהיותו לאתר תיירותי בולט. ביקור בארמון מציע למבקרים הצצה לעושר ההיסטורי והתרבותי של ספרד, והוא נחשב לחוויה חובה לכל מי שמבקר במדריד. כיום הארמון המלכותי משמש כמוזיאון פתוח לקהל הרחב ורושם הגעה של מאות אלפי מבקרים בשנה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

מרקדו דה סן מיגל

שוק האוכל סן מיגל נמצא בלב מדריד ומהווה אתר חובה לכל מי שמחפש חוויה קולינרית. השוק, שנמצא בסמוך לכיכר מאיור, הינו אחד מהשווקים הפופולריים והאהובים בעיר, המציע מגוון רחב של דוכנים המוכרים מזון טרי, מעדנים מקומיים, טאפס, יינות ומאכלים מסורתיים ספרדיים. השוק נבנה בתחילת המאה העשרים ועבר שיפוץ לאחרונה ונפתח מחדש בשנת 2009, ומבנה השוק העכשווי עשוי ברובו ברזל וזכוכיות. לצד המוני התיירים שפוקדים את המקום, תוכלו להבחין גם בלא מעט מקומיים שתורמים לתחושת האותנטיות של המקום.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

גראן ויה

"הברודווי של מדריד". הרחוב הראשי והלב הפועם של הקניות בעיר, אליו נוהרים מרבית התיירים והמבלים. הרחוב הינו באורך של 1,300 מטרים ולכל אורכו תוכלו למצוא משני צידי הרחוב חנויות, מסעדות ואטרקציות שונות. בניית השדרה הושלמה ב-1929 ומאז הוא הפך להיות אחד הצירים המרכזיים והחשובים ביותר במדריד. 

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרדמדריד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: