אא

טסים לאירופה? אסור לכם לפספס את אאוטלטי המעצבים של McArthurGlen

בשורה לטסים לצרפת, איטליה, אוסטריה והולנד: ברשת McArthurGlen תמצאו את כל מותגי אופנת העלית האהובים במחירים מפתיעים | בשיתוף McArthurGlen

צילום: McArthurGlen צילום: McArthurGlen

קבוצת McArthurGlen מובילה את שוק האופנה הבינלאומי עם 25 אאוטלטים של מעצבים עטורי פרסים שפזורים בכל רחבי אירופה, ומהווים מוקד עליה לרגל לכלל חובבי וחובבות השופינג.

הבוטיקים היוקרתיים מושכים אליהם מבקרים רבים, בין השאר, בזכות חוויית קניות המותאמת אישית, המחירים האטרקטיביים במיוחד (אותם קשה מאוד למצוא בארץ) והשירות יוצא הדופן.

בבוטיקי המעצבים תוכלו לבחור בין למעלה מ-300 מותגים מקומיים ובינלאומיים, וכמובן ליהנות ממחירי אאוטלט של עד 70% הנחה בכל ימות השנה, כולל מבצעי קיץ באמצעותם תוכלו לקבל הנחה נוספת ולחסוך עוד כמה יורו בארנק.

צילום: McArthurGlenצילום: McArthurGlen

כל אאוטלטי הקבוצה ממוקמים בסמוך לערי תיירות מרכזיות, דבר המאפשר הגעה מהירה ונוחה. במתחם פרוסות עמדות טעינה לרכב חשמלי, וציבור הלקוחות יכולים גם ליהנות משירותי הסעות יומי (שאטל) מערים סמוכות.

ב-McArthurGlen חרתו על דגלם מתן חווית רכישה הוליסטית, כזו שאינה מתרכזת אך ורק באופנה. זו הסיבה שבמרכזי האאוטלט של McArthurGlen תמצאו שלל מסעדות ובתי קפה, יחד עם אפשרויות תשלום במטבעות מכל העולם, שירותי החזר מס והמרת כספים, יצירות אמנות מעוררות השראה וגם אינטרנט אלחוטי בחינם.

צילום: McArthurGlenצילום: McArthurGlen

תוכלו לבקר בבוטיקים של המעצבים הנבחרים של McArthurGlen בערים הבאות בצרפת, איטליה, אוסטריה והולנד וליהנות מהנחות מיוחדות.

צרפת

1. Designer Outlet Paris-Giverny
בפריז, בירת האופנה העולמית, נפתח בשנה שעברה המרכז החדש ביותר של McArthurGlen. כ-45 דקות בלבד ממרכז העיר בדרככם לנורמנדי היפה תגלו עולם נפלא של מותגי פרימיום, מסעדות והטבות רבות. באאוטלט המעצבים הזה יש אפילו כפר אומנים ייחודי, שמפגיש בין המיטב האמנות, התרבות והקולינריה - בחגיגה של יצירה מקומית. תוכלו ליהנות מחיסכון יוצא דופן הודות להנחות הקיץ המשתלמת במותגים כמו BOSS, Coach, Emilio Pucci, Dolce & Gabbana, Furla, Karl Lagerfeld, Lacoste, Levi’s - שמוצעים במתחם ב-30% הנחה ומעלה! ואם תרצו לשלב יום של סיורים בעיר המדהימה הזאת יחד עם חוויית קניות יוצאת מהכלל, תוכלו לקחת את השאטל היומי ב-8:30 בבוקר ישירות ממגדל אייפל. 

איטליה

2. Designer Outlet Serravalle 
רק שעה ממילאנו ו-45 דקות מג'נובה, ואתם מגיעים לאאוטלט המעצבים הגדול באירופה. האאוטלט מעוצב בהשראת האדריכלות הליגורית, עם מזרקות ופסלים שנעשו על ידי אמנים עכשוויים חשובים. במתחם תמצאו למעלה מ-230 חנויות, שמציעות עד 70% הנחה למיטב מותגי האופנה - ביניהם Balenciaga, Celine, Emilio Pucci, Givenchy, ו-Saint Laurent - בנוסף למבצעי קיץ משתלמים. 

Designer Outlet Serravalle. צילום: McArthurGlenDesigner Outlet Serravalle. צילום: McArthurGlen

3. Designer Outlet Noventa di Piave 
בסביבה ארכיטקטונית יפהפייה, מקושטת בפסיפסים וציורי קיר ובהשראת ארמונות ונציאנים, תמצאו ב-Noventa di Piave Designer Outlet מעל 150 בוטיקי מעצבים. המרכז מציע את מיטב מותגי היוקרה, לצד מותגי לייף סטייל בינלאומיים ואיטלקיים נחשקים, ונמצא במרחק של 40 דקות בלבד מוונציה. בין השאר תזכו למצוא קולקציות של Fendi, Gucci, Loro Piana, Marni ו-Salvatore Ferragamo בהנחות אטרקטיביות.

4. Designer Outlet Castel Romano
Castel Romano הוא אאוטלט המעצבים האחד והיחיד של עיר הבירה האיטלקית, בו המקומיים קונים את מיטב בגדי המעצבים שלהם, כולל Brooks Brothers, Colmar, Etro, Missoni, Philipp Plein ו-Versace. הודות להיצע הרחב של מעל 150 מותגים איטלקיים ובינלאומיים, זהו היעד האידיאלי לאוהבי המותגים. והאלמנט המנצח: הוא נמצא במרחק של 30 דקות בלבד מרומא.

והחל מה-1 בפברואר, יש גם בשורה משמעותית בכל הנוגע להטבת ה-Tax Free באיטליה!
סכום הרכישה ללא מס הופחת מ-154.90 ל-70 יורו. מדובר בהוזלה משמעותית, של יותר מפי 2 מסכום הרכישה. כעת משתלם יותר מאי פעם לרכוש פריטי אופנה בארץ המגף. 

Designer Outlet Castel Romano. צילום: McArthurGlenDesigner Outlet Castel Romano. צילום: McArthurGlen

אוסטריה

5. Designer Outlet Parndorf
כשתגיעו, תבינו מיד מדוע זו חנות המעצבים הידועה ביותר באוסטריה. Designer Outlet Parndorf הוא ביתם של רבים ממותגי היוקרה, המעצבים והלייף סטייל המבוקשים בעולם - והוא ממוקם רק חצי שעה נסיעה מווינה. במקום תמצאו מעל 160 מותגים, שמשתלבים נהדר בתוך ארכיטקטורה תוססת בהשראת סגנון העיצוב המקומי בורגנלנד. בין השמות המוכרים באאוטלט תמצאו את Bally, Longchamp, Micahel Kors, Napapijri, ו-Tommy Hilfiger. עם הקרבה המדהימה הזו לווינה ולברטיסלבה, קל לצאת למסע שופינג יוצא דופן.

הולנד

6. Designer Outlet Roermond
במרחק של 40 דקות בלבד מדיסלדורף, איינדהובן ומאסטריכט, Designer Outlet Roermond ממוקם באופן אידיאלי עבור מטיילות ומטיילים חובבי אופנה. עם המיקום על שפת התעלה, הארכיטקטורה המדהימה, המותגים הנוצצים ובתי הקפה והמסעדות המתוחכמים שלו, המקום מאפשר את אחת מחוויות הקנייה המובילות באירופה. בין 180 הבוטיקים במרכז, תמצאו את 7 for All Mankind, Burberry, Hogan, Salomon ו-Woolrich. 

שופינג מעצבים אינו חייב להיות יקר מאוד או להכריח אתכם לעבור בין אינספור מתחמים מרוחקים זה מזה. באאוטלטי המעצבים של McArthurGlen הכל מרוכז במקום אחד, לצד עוד הרבה הטבות ופינוקים ובמיוחד ללקוחות פספורט - למען הנוחות המירבית שלכם. ואם אפילו זה לא מספיק, אז ההנחות המשתלמות כבר יעשו את שלהן. 

Designer Outlet Parndorf. צילום: McArthurGlenDesigner Outlet Parndorf. צילום: McArthurGlen

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מקארתורגלןתוכן פרסומישופינג בחו"לשופינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: