אא

airBaltic קבעה שיא: רווח היסטורי נקי של 34 מיליון אירו ב-2023

חברת התעופה הבלטית רשמה שנת שיא, הן בהכנסות וברווחים והן במספר הנוסעים, והרחיבה משמעותית את הרשת שלה ל-126 קווים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה הבלטית airBaltic הודיעה על התוצאות הכספיות השנתיות שלה לשנת 2023, וחשפה רווח נקי חסר תקדים של 34 מיליון אירו. זהו שיפור מדהים של 88 מיליון אירו לעומת השנה הקודמת. בנוסף, ההכנסות של חברת התעופה הגיעו לשיא חדש של 668 מיליון יורו, המשקף צמיחה של 34% בהשוואה לשנת 2022.

מרטין גאוס, נשיא ומנכ"ל אייר בלטיק, אמר: "2023 הייתה שנה מוצלחת מאוד של צמיחה עבורנו,  עם הכנסות שוברות שיא של הרבה מעל חצי מיליארד יורו, הרווח הגבוה ביותר בתולדות החברה... אייר בלטיק עלתה על הרמה שלפני המגפה".

"אייר בלטיק התחילה את שנת 2024 בצורה חזקה, וכרגע, ההתמקדות שלנו היא להמשיך את דרכנו להנפקה ראשונית פוטנציאלית. יעדי הליבה שלנו נותרו ללא שינוי - להבטיח את הקישוריות הטובה ביותר בין המדינות הבלטיות לעולם, כמו גם לשפר את חווית הנוסע ולספק תרומה בסיסית לכלכלה", הוסיף גאוס.

אייר בלטיק ציינה שיא EBITDAR (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות) של 159 מיליון אירו בשנת 2023, עלייה של 76 מיליון אירו מהשנה הקודמת. חברת התעופה גם חוותה עלייה של 36% במספר הנוסעים, והגיעה ל-4.5 מיליון, ביצעה למעלה מ-65,500 טיסות, עלייה של 30% מ-2022.

חברת התעופה הרחיבה את פעילותה באופן משמעותי בשנת 2023, והפעילה 38 קווי טיסה חדשים מבסיסיה בריגה, טאלין, וילנה, טמפרה וגראן קנריה. הרחבה זו העלתה את הרשת הכוללת שלה ל-126 קווים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: