אא

SWISS: מועצת המנהלים מתרחבת ותכלול את המנכ"ל והסמנכ"לים

החל מ-1 במאי גם סמנכ"ל התפעול החדש של החברה יצטרף לדירקטוריון של החברה, שיכלול 4 חברים: המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים, סמנכ"ל המסחר וסמנכ"ל התפעול

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת התעופה השוויצרית SWISS החברה בקבוצת לופטהנזה, מגדילה את מועצת המנהלים שלה. החל מה-1 במאי 2024 יורחב גוף ההנהלה הבכיר כיום, הכולל שלושה חברים, ויצטרף אליו חבר נוסף, סמנכ"ל התפעול של החברה. אם כן, הדירקטוריון של SWISS יכלול את המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים, סמנכ"ל המסחר וסמנכ"ל התפעול.

אוליבר בוכהופר, שכיום הוא מנהל התפעול, מונה לתפקיד ה-COO, מנהל התפעול הראשי וסמנכ"ל החברה, החל מ-1 במאי. SWISS גם מינתה סמנכ"ל כספים חדש, דניס ובר, שהוא כיום ראש קשרי משקיעים בקבוצת לופטהנזה, וייכנס לתפקידו החדש ב-1 במאי. הוא יחליף את מרקוס בינקרט, שיעזוב את החברה. בסוף מאי.

"אם אנו שואפים ושואפים להיות חברת התעופה המובילה באירופה, עלינו לחזק עוד יותר את פעילות הליבה שלנו", אומר המנכ"ל Dieter Vranckx בנושא הרחבת מועצת המנהלים המתוכננת. "הפעילות היומיומית שלנו היא הלב של החברה שלנו, ואנחנו צריכים לתת לפעולות האלה משקל גדול יותר בתוך ההנהלה הביצועית הכוללת שלנו".

"מה שראינו מאז משבר הקורונה", ממשיך המנכ"ל Vranckx, "הוא שהאתגרים התפעוליים נותרו מהותיים... אנו ממשיכים להתמקד בשמירה על יציבות פעולות הטיסה שלנו; ואנחנו שמים דגש נוסף עכשיו גם על הדייקנות שלנו. אז זה הגיוני לחזק את מועצת המנהלים שלנו גם בחזית התפעולית".

אוליבר בוכהופר, סמנכ"ל התפעול החדש של החברה, יהיה אחראי על הבטחת הפעילות הבטוחה של החברה. תפקידיו יתרחבו לתכנון האסטרטגי, התיאום והארגון של צוותי הטייסים והדיילים, הדרכה, תחזוקה ושירותי קרקע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: