אא

סוויטה תרמית, מועדון חוף וחדרים חדשים: נורוויג'ן קרוז ליין מתחדשת

חברת השייט NCL מציגה היום (ד׳) חידושים שבוצעו באונייה Norwegian Joy. בין היתר, ניתן למצוא סוויטות חדשות, חדרי מרפסת משודרגים, מועדון חוף Vibe מורחב ועוד. כל הפרטים

Norwegian Joy. צילום: Norwegian Cruise Line Norwegian Joy. צילום: Norwegian Cruise Line

נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) מחדשת את אוניית Norwegian Joy.

בין העדכונים הבולטים שביצעה החברה באונייה, ניתן למצוא את התוספת של הסוויטה התרמית החדשה בספא ובסלון Mandara. עם כסאות נוח חדשים, סאונה, חדר קרח וחדר אדים.

בנוסף, סוויטות המרפסת של נורווי׳ן הורחבו ומכילות כעת שלושה חדרי שינה, שלושה וחצי חדרי אמבטיה, סלון משופץ ועוד. כמו כן, מועדון החוף ״וייב״ שפתוח למבוגרים בלבבד, עבר גם כן הרחבה עם ביתנים פרטיים חדשים.

צילום: NCL צילום: NCL

בנוסף להיצע החדש של האונייה, ניתן למצוא בסיפון 21 ברים וטרקלינים, 16 מסעדות חינם, טיילת על חוף הים באורך של 400 מטרים, ופעילויות כמו מסלול מירוצים, פארק מים, מיני גולף ועוד.

האונייה יצאה מהרציף ברוטרדם (הולנד) ב-11 בפברואר 2024 למסע בן 11 ימים למיאמי. בימים אלו, מציעה החברה הפלגות הלוך ושוב ממיאמי לקריביים בנות שבעה ימים, כאשר בקיץ תציע הפלגה לניו יורק.

דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line: האורחים שלנו ביקשו את השיפורים באונייה, ואנחנו סיפקנו את הסחורה. אנו שואפים לפתח את החוויה על הסיפון בהתבבסס על הרצונות והצרכים של האורחים שלנו, וזו דוגמא נוספת לאופן בו אנו שמים אותם במקום הראשון בקבלת ההחלטות שלנו. החל מספא מורחב ועד חדרי אירוח מרווחים נוספים, עם עדכונים חדשים אלה, הענקנו לאורחים שלנו יותר מרחב להירגע, להתנתק וליהנות מהזמן שלהם על הסיפון עם יקיריהם״.

צילום: NCLצילום: NCL

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נורווג'יאן קרוז לייןקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: