אא

הצדעה, חיבוק, חגיגה: האירוע המיוחד לרגל חגיגות יום האישה בשרונה מרקט בתל אביב

בימי חמישי ושישי (7-8 במרץ), עשרות יוצרות ושותפות לדרך מכל קצוות הארץ יתכנסו בתל אביב למפגן טעים ומרהיב של עוצמה והעצמה. בדיוק בזמן בשבילן, ובשבילנו

צילום: נשים יוצרות - שרונה מרקט צילום: נשים יוצרות - שרונה מרקט

תמיד בזמנים קשים, רואים את העוצמה הנשית בכל מקום, בכל אחד מתחומי החיים, מאדמה ועד רוח, והיא קמה מדי בוקר כדי להמשיך ולעשות ולייצר ולקדם ולתמוך.

באירוע מיוחד, שייערך בימים חמישי ושישי (07-08 במרץ) בשרונה מרקט בתל אביב, יחגגו את יום האישה בדרך הכי נכונה שיש- דרך העשייה והיצירתיות.
יהיו בשלניות וותיקות ואופות צעירות, חקלאיות ורוקחות תבלינים וסבונים, נשות יין ומעצבות, קרמיקאיות ויוצרות – שפע עצום של  ידיים מוכשרות שאותה אצרה העיתונאית ואשת האוכל ריטה גולדשטיין.

התבלינים של פרנצ'סקה. צילום: גליה אבירםהתבלינים של פרנצ'סקה. צילום: גליה אבירם

מה מחכה לכם בפסטיבל?

ויטרינת המאפים והקינוחים המפוארת של עטר טורנוא מקורון פטיסרי, ממתקים דרוזיים מסורתיים של בסמה הנו ממסעדת נור בג'וליס, דגים מעושנים של לאה צרפתי, תבלינים מיוחדים של אפרת מונסטירסקי מהשוק של פרנצ'סקה, שיילכו מצוין יחד איתם, תפריט שלושה דורות מיוחד של מנאל אסמעיל שיתבשל יחד עם אמה ובתה, וגם שלי בר ניב וחלות השבת הלוהטות שלה, לראשונה גם לרכישה.

קורון פטיסרי. צילום: קורון פטיסרי מדיהקורון פטיסרי. צילום: קורון פטיסרי מדיה

יהיו גם הגלידות החיפאיות המפורסמות של אדוה ברק ליאני מאייסלון, הגבינות של מיכל מור מלמד ממחלבת שירת רועים הצפונית, פסטה טרייה להכנה ביתית של מעיין דרעי, רונית צין וכישופי הסוכר המתוקים שלה, תותי השדה הצבעוניים של נוי הדס מנוי השדה, ריבות ביתיות ומרקחות מקוריות של רינת צדוק. איילה נוי מאיר תגיע עם שמן הזית של ריש לקיש, ועם תוצרי הפרויקט החברתי המקסים "מאדמה לאדם", שמתווך חקלאים ושפים מקומיים לכדי צנצנות פלאים מחומרי גלם שאמורים היו להיות מושמדים.

שירת רועים. צילום: שני ברילשירת רועים. צילום: שני בריל

אי אפשר אוכל ויצירה בלי משהו לשתות ולכן יהיו גם מקומות שתוכלו לשתות דרינקים ומשקאות המערבבים את התזקיקים מהמזקקה של רוני הולנדר וטוניקים בייצור עצמי של נעמה שטרנליכט, סיידרים טבעיים ויין של נעמה סורקין, כמו גם בקבוקים נאים וטעימים של יקב אחת. 

נבחרת הברמניות של ישראל תשתלט על הבר המרכזי בשרונה מרקט ותוציא ממנו קוקטיילים מיוחדים בניצוחה של מור קורל, והרבה יותר מכך, על בסיס חומרי הגלם המצוינים של משתתפות הפסטיבל וג'וני ווקר בלונד, הלייבל הקליל והצעיר של מותג הוויסקי המיתולוגי, בהובלה נשית גם כן של המאסטר-בלנדרית אמה ווקר.

צילום: דויד סילברמןצילום: דויד סילברמן

ולסיום פופ אפ ויאטנמי של השפית לילך רווה יערי שתביא את "באן מי נונג" שלה ותגיש לצד הכריכים המיתולוגיים גם מנות מהגרים ששואבות השראה מסין ועד ישראל עם סלט פפאיה ירוקה ו"כיסן כרית" ממולא פרגית בטיגון עמוק, גלילי אורז טבעוניים במילוי פטריות, מרק וונטון שמחבר ציר עוף ארומטי עם כיסוני שרימפס ופרגית, ועוד מלא דברים שווים.

באן מי. צילום: חיים יוסףבאן מי. צילום: חיים יוסף

היומיים המשמחים הללו יספקו גם הזדמנות להקשיב לנשים מרתקות מעולמות האוכל והתקשורת, שייפגשו על אותו בר במרקט לשיחות על הרבה יותר מאוכל, והרבה יותר מתקשורת:

  • יום חמישי, 07.03, 11:00: הבלוגרית והמתכונאית קרן אגם על היחסים המורכבים עם הרשתות החברתיות
  • יום שישי, 08.03, 11:00: הצלמת והבלוגרית אפרת ליכטנשטט על המסע הפרטי שלה
  • יום שישי, 08.03, 12:30: העיתונאית וזוכת פרס המכון הישראלי לעיתונות לי נעים ומגישת הפודקאסט "חצי הכוס המלאה" שלמור שטרוזמן ישוחחו על הבחירות המקצועיות שלהן

פסטיבל הנשים של ישראל, שרונה מרקט, 7-8 במרץ, חמישי 10:00-22:00 שישי 9:00-15:00

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: