אא

Emirates ו-ITA חתמו על מזכר הבנות לקראת הסכם קוד שייר

חברות התעופה חתמו על מזכר הבנות שיבסס את השותפות בין החברות, כאשר לאחר הפעלת הסכם הקוד שייר הלקוחות ייהנו מקישוריות למגוון היעדים שמציעות החברות באמירויות, באיטליה וברחבי העולם

אנטונינו טוריצ'י, יו"ר בכיר של ITA Airways (משמאל) ועדנאן קאזים, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של Emirates (מימין) אנטונינו טוריצ'י, יו"ר בכיר של ITA Airways (משמאל) ועדנאן קאזים, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של Emirates (מימין)

חברות התעופה Emirates ו-ITA Airways חתמו אתמול (ד׳, 6 במרץ) על מזכר הבנות לקראת הסכם קוד שייר. 

בהודעה רשמית שפרסמו החברות, נמסר כי מזכר ההבנות שנחתם יבסס את היסודות לחיזוק השותפות בין שתי חברות התעופה. לאחר הפעלת הסכם הקוד שייר, תוגבר הקישוריות ואפשרויות החיבור ללקוחות הנוסעים בין דובאי, איטליה וברחבי העולם.

הלקוחות של Emirates יוכלו לנסוע דרך רומא לערים שונות ברחבי איטליה כולל  פירנצה, גנואה, פאלרמו ונוספות. כמו כן, הלקוחות יוכלו גם להתחבר לערים ברחבי אירופה.

לקוחות ITA Airways יוכלו לבחור לטוס עם Emirates מרומא, ודרך דובאי יוכלו ליהנות מסל היעדים הרחב של החברה. ההסכם יתמוך גם ביעדים באוסטרליה, המזרח הרחוק, המזרח התיכון ומערב אסיה.

הסכם הקוד שייר יאפשר ללקוחות ליהנות מכרטוס משולב והעברות מטען חלקות. לפי מזכר ההבנות שנחתם, בהמשך החברות צפויות לשתף פעולה ולהרחיב את ההטבות על מועדוני הנוסעים של שתי החברות. 

לאחר קבלת האישורים הממשלתיים והרגולטוריים הדרושים, טיסות הקוד שייר יהיו זמינות בהדרגה ללקוחות ולסוכנויות.

עדנאן קזים, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של חברת התעופה Emirates: "שיפור השותפויות והגברת הנוכחות שלנו באזורי מפתח כמו אירופה הם חלק בלתי נפרד מהמסחר שלנו. האסטרטגיה מדגישה את המחויבות שלנו לספק ללקוחות גמישות באמצעות השותפים שלנו. עבודה צמודה עם ITA Airways תחזק את טביעת הרגל שלנו בערים באיטליה, ונקודות מפתח באירופה. אנו מצפים להפעיל באופן מלא את השותפות שלנו עם ITA Airways בחודשים הקרובים ומספקים גישה ללא תחרות לשתי הרשתות הצומחות שלנו."

אנטונינו טוריצ'י, יו"ר ITA Airways: "מזכר ההבנות משפר עוד יותר את האסטרטגיה המסחרית של צמיחה ופותח גישה לכל הנוסעים שייהנו מהקישוריות דרך רומא ודובאי. ההסכם מציין את שותפות הקוד שיתוף ה-35 של החברה. 

נזכיר כי ITA, שחזרה לפעול בישראל מוקדם יותר השבוע, הודיעה לאחרונה גם על העמקת הסכם הקוד שייר עם חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה והגברת התדירות לבואנוס איירס. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: EmiratesאמירייטסITAIta Airwaysקוד שייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: