אא

במיוחד בשבילֶך: מבצעים ואירועים ליום האישה

חברת התעופה שמעניקה 50$ הנחה לגיבורות, המלון שמזמין אתכן ליום פינוק מיוחד וגם: כך חגגו נשות רשת מלונות פתאל את היום המיוחד שלהן

צילום: באדיבות מלונות בראון צילום: באדיבות מלונות בראון

לרגל יום האישה; ישראייר יצאה במבצע "גם לגיבורות מגיע אפטר" ומצדיעה ללוחמות בחזית ובעורף. חברת התעופה מעניקה הנחה בסך 50 $ לאדם בהזמנת חבילת נופש בחו"ל (טיסה + מלון).

המבצע תקף להזמנות חדשות החל מהיום, יום ה' 7.3.24 ועד מחר יום ו' 8.3.24 ליציאות  מתל אביב החל מ-7.3.24 ועד 11.4.24 בהקשת קוד יעודי.

ההטבה מיועדת לנשים ששירתו בשירות מילואים פעיל / שירות קבע או סדיר במלחמת "חרבות ברזל" או שהינן בני / בנות זוג של משרתים כנ"ל ולבני משפחתם מדרגה ראשונה (משפחה גרעינית) הטסים עימן (בצירוף הצהרה ומסמכים רלוונטים).

צילום: באדיבות מלונות בראוןצילום: באדיבות מלונות בראון

מלונות בראון חוגגים את יום האישה הבינלאומי בסדרת אירועים במלון ברוט בתל אביב: מגיעות עם חברה או בת משפחה ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר ומוזמנות לערב לנשים בלבד על הדק הצופה לים ולשקיעה עם טיפולי ספא מפנקים ללא תוספת תשלום, מוזיקת צ'יל אאוט, אלכוהול ונשנושנים. מחיר לאישה בחדר זוגי ב-7 במרץ הוא 300 שקלים וב-8 במרץ 375 שקלים.

בתיאטרון חולון מתקיים כל השבוע פסטיבל אישה, ובמוצאי שבת בשעה 21:00 ייעלה במסגרת הפסטיבל מופע הבכורה של "עושות שורשים": ירדנה ארזי ואודיה קורן בליווי נגנים במופע מיוחד על החיים ועל נשיות. 

צילום: באידבות רשת מלונות פתאלצילום: באידבות רשת מלונות פתאל

גם להן מגיע

נשות המטה של רשת פתאל חגגו את יום האישה ביום שלם שהוקדש להן עם ארוחת בוקר במלון לאונרדו סיטי טאור, הרצאה של אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל על התנהלות בעת משבר ובהרצאת סטנד אפ של יאנה דרום על שמחה. לנשים ניתנה שושנה צהובה כדי לא לשכוח את הנשים והגברים שנמצאים בשבי חמאס

צילום: באידבות רשת מלונות פתאלצילום: באידבות רשת מלונות פתאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יום האישהיום האישה הבינלאומירשת מלונות פתאלרשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: