אא

הזוכה בפרס "החופשה המנצחת" של קפריסין: אתר הנופש Parklane

אתר הנופש פרקליין זכה בפרס "חוויית החופשה הטובה ביותר" בטקס פרסי האירוח בקפריסין, ויש סיבה טובה מאוד לבחירה הזו

Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa. צילום: Matthew Shaw Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa. צילום: Matthew Shaw

רק באוקטובר האחרון הוא זכה בתואר "אתר הנופש הטוב ביותר בקפריסין", והשישי באירופה כולה. כעת, אתר הנופש והספא היוקרתי Parklane שבלימסול, זכה בפרס "חוויית החופשה הטובה ביותר" בטקס פרסי האירוח בקפריסין, שנערך בהנחיית סגן משרד התיירות.

הזכייה מדגישה את מסירותו של אתר הנופש למתן שירות אישי וליצירת רגעים בלתי נשכחים שמתעלים על כל הציפיות. הפרס הזה הוא רק אלמנט אחד קטן בחוויית האירוח היוצאת מן הכלל של פרקליין, שניתן להמחיש בעזרת סיפור מחמם לב מהשנה שעברה.

צילום: Matthey Shawצילום: Matthey Shaw

באפריל 2023, ילד שהתארח בפרקליין עם משפחתו נפצע בעת ששיחק בכדורגל במגרש הילדים. צוות אתר הנופש דאג לו להסעה מיידית לבית החולים ווידא שיקבל את הטיפול הרפואי הנדרש. על מנת להפוך את שהות המשפחה לנעימה יותר למרות האירוע המצער, אנשי הצוות מילאו את חדר הילד עם כל המשחקים האהובים עליו - שחמט, ספרים ופלייסטיישן - ואף ארגנו לו משחק שחמט אישי ומרגש עם יאניס סטפנו, מנהל אתר הנופש. 

אתר הנופש והספא Parklane הוא אתר 5 הכוכבים היחיד בקפריסין ששייך למותג בינלאומי - רשת המלונות של Marriott. הוא כולל את מרכז התלסותרפיה היחיד במדינה ואת פארק השעשועים לילדים הגדול באירופה, לצד שש מסעדות וברים מצוינים, בריכות, חדר כושר ומתחם קניות. יש בו 222 חדרים, 34 סוויטות ו-18 וילות בעיצוב ייחודי, והוא מחויב מאי פעם להעניק חוויית אירוח שאין שנייה לה לאורחיו.

צילום: Matthey Shawצילום: Matthey Shaw

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לימסולקפריסיןאתרי נופש יוקרתיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: