אא

בריסל איירליינס: ה-Loft בנמל בריסל - "טרקלין התעופה המוביל באירופה"

זו הזכייה השישית ברציפות של הטרקלין הייחודי, של חברת התעופה בשותפות עם חברת Lexus, המציג שילוב מושלם של יוקרה, נוחות ועיצוב חדשני, וגובר על טרקליני האירוח המובילים של אייר פראנס, בריטיש איירווייס ולופטהנזה

צילום: בריסל איירליינס צילום: בריסל איירליינס

בטקס פרסי הנסיעות היוקרתי של World Travel Awards טרקלין THE LOFT של בריסל איירליינס ו-Lexus בנמל התעופה של בריסל זכה בפעם השישית ברציפות בתואר "טרקלין התעופה המוביל באירופה".

התחרות הייתה עם מתמודדים מובילים אחרים, כמו: טרקלין אייר פראנס בנמל התעופה פריס-שארל דה גול, טרקלין הקונקורד של בריטיש איירווייס בנמל התעופה הית'רו בלונדון וטרקליני המחלקה הראשונה של לופטהנזה בנמל התעופה של פרנקפורט.

במהלך השנים THE LOFT התעלה בעקביות על יריביו ויצר תקדים יוצא דופן בתעשיית התעופה. השותפות המיוחדת של חברת התעופהן עם חברת 'לקסוס' העלתה את ה-LOFT לגבהים חדשים, ומציעה שילוב מושלם של יוקרה, נוחות ועיצוב חדשני.

עבור THE LOFT ניצחון זה אינו רק הישג חד פעמי; זוהי עדות למחויבות המתמשכת שלה לספק סביבה ללא תחרות לנוסעים. הטרקלין הפך לשם נרדף לתחכום, ומציע מגוון שירותים, תענוגות קולינריים ואווירה שלווה.

THE LOFT יצר מורשת, והבטיח את התואר בפעם השישית ברציפות בשנים האחרונות. המצוינות העקבית של הטרקלין לא רק הביאה כבוד לבריסל איירליינס ולקסוס, אלא גם הציבה סטנדרט חדש עבור טרקליני חברות תעופה ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסלבריסל איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: