אא

מסתערת על דרום אמריקה: ITA Airways חתמה על הסכם קוד שייר נוסף

לאחר שחתמה על מזכר הבנות עם Emirates לקראת קוד שייר ועל הסכם קוד נוסף עם חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה, ITA ממשיכה להתבסס בדרום אמריקה ומכריזה על הסכם קוד שייר חדש עם חברת התעופה הלאומית של מקסיקו - Aeromexico. כל הפרטים

ITA Airways. צילום: Shutterstock ITA Airways. צילום: Shutterstock

ITA Airways ו-Aeromexico חתמו על הסכם קוד שייר חדש.

במסגרת ההסכם של חברות התעופה הלאומיות של איטליה ומקסיקו, נוסעים של שתי החברות יוכלו ליהנות כעת מקישוריות והטבות בין שתי המדינות החל מה-10 במרץ.

נוסעי Aeromexico בקו מקסיקו סיטי-רומא יוכלו להתחבר כעת ל-15 יעדים באיטליה, ונוסעי ITA Airways, יוכלו לעשות את הדרך ההפוכה ולקבל גישה ל-28 יעדים המופעלים על ידי החברה המקסיקנית, הכל כמובן באמצעות כרטיס בודד.

ברשימת היעדים שיוכלו נוסעי שתי החברות לבחור, ניתן למצוא בין היתר באיטליה את מילאנו, גנואה, פירנצה, נאפולי וטורינו, ובמקסיקו את קנקון, גוודלחרה, מונטריי, פוארטו, ולארטה מרידה ועוד.

כמו כן, כחלק מההסכם שתי החברות יאפשרו ללקוחותיהן חיבור בין תוכניות הנאמנות שלהן, ע״י צבירה ומימוש של נקודות בטיסות המופעלות על ידי ITA Airways ו-Aeromexico.

Aeromexico. צילום: Shutterstock Aeromexico. צילום: Shutterstock

למעשה, מדובר בהסכם השלישי ש-ITA חותמת עליו תוך פחות משבועיים. מוקדם יותר השבוע הודיעה החברה האיטלקית על מזכר הבנות שחתמה עם Emirates לקראת קוד שייר, ובסוף פברואר הודיעה על העמקת הסכם הקוד שייר עם Aerolíneas Argentinas, חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה, והגברת תדירות הטיסות לבואנוס איירס. כעת, נראה שהחברה האיטלקית החליטה להמשיך ולהעמיק את פעילותה העצימה בדרום אמריקה.

נזכיר כי ביום ראשון האחרון (3 במרץ), נחתה לראשונה טיסת ITA בישראל מאז פרוץ המלחמה, והחברה האיטלקית מפעילה כעת 3 טיסות שבועיות בקו תל אביב-רומא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airwaysאיירו מקסיקומקסיקואיטליהרומא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: