אא

SWISS :World Travel Awards חברת התעופה המובילה באירופה במחלקה הראשונה

זו הפעם השלישית ברציפות שחברת התעופה השווייצרית זוכה בתואר המכובד ובנוסף זכתה השנה אף בתואר "חברת התעופה האירופית המובילה לאסיה"

שמפניה במחלקה ראשונה. צילום: SWISS שמפניה במחלקה ראשונה. צילום: SWISS

בטקס פרסי הנסיעות העולמיים לשנת 2024, שערכה חברת World Travel Awards בפעם ה-31, SWISS זכתה בתואר בשתי קטגוריות יוקרתיות: חברת התעופה המובילה באירופה במחלקה הראשונה, זו הפעם השלישית ברציפות, וכן לראשונה בתואר 'חברת התעופה המובילה באירופה לאסיה'.

"אנו שמחים וגאים שעשינו רושם כה חיובי הן על הלקוחות שלנו והן על המומחים מעולם התיירות בפרסי World Travel Awards לשנת 2024, ועשינו זאת לא רק בקטגוריה אחת אלא בשתיים", אמרה מנהלת המסחר הראשית של SWISS , הייקה בירלנבאך "ההצטיינות בוודאי תעודד אותנו לבצע עוד שיפורים בטיסות האיכותיות שלנו כדי לחזק ולחדד את מעמדנו כחברת התעופה המובילה באירופה".

נוסעי SWISS First זוכים לנוחות ללא תחרות לאורך כל נסיעתם. החל מעדיפות צ'ק-אין, גישה לטרקלין המחלקה הראשונה של SWISS, ובמטוס הם יכולים להתפנק במושבי מחלקה ראשונה מפוארים ולהתענג על ארוחות גורמה.

SWISS היא חברת התעופה היחידה המציעה מחלקה ראשונה בכל טיסותיה ארוכות הטווח. זה כולל את הקווים שלה בין ציריך ליעדים שונים באסיה, כאשר לוח הזמנים לקיץ 2024 מכיל עד 50 טיסות שבועיות לבנגקוק, דלהי, הונג קונג, מומביי, סאול, שנחאי, סינגפור וטוקיו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSWORLD TRAVEL AWARDS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: