אא

שורת תקלות בטיסות יונייטד איירליינס בארה״ב אתמול ובשבוע שחלף

זה לא היה השבוע של יונייטד איירליינס: אתמול (שבת), מטוס האיירבוס של החברה סטה ממסלול הנחיתה לדשא בשדה״ת של יוסטון והאירוע מצטרף ל- 4 תקלות נוספות בטיסות החברה כולן בשבוע האחרון. רשות התעופה הפדרלית (FAA) תחקור את המקרים

יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל

שורת תקלות בטיסות של חברת יונייטד איירליינס בשבוע האחרון.

- אתמול ה-9.3 (שבת), טיסה 2137 של יונייטד איירליינס חזרה בשלום לנמל התעופה הבינלאומי בשיקגו או'הייר בסביבות השעה 11:00 שעון מקומי, לאחר שצוות המטוס דיווח על בעיה אפשרית של נורית אזהרת שמן. מטוס האיירבוס A320 היה בדרכו לשדה התעופה הבינלאומי של סולט לייק סיטי ביוטה.

- ביום שישי האחרון ה-8 במרץ 2024, טיסה 821 של יונייטד איירליינס נחתה בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס בסביבות השעה 16:30 זמן מקומי, לאחר שהצוות דיווח על בעיית הידראוליקה. מטוס ה-Airbus A320 המריא מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו ופנה לנמל התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי. 

- טיסה 2477 של יונייטד איירליינס סטתה ממסלולה אל הדשא ביציאה למסלול ההמראה בסביבות השעה 8 בבוקר שעון מקומי ביום שישי, 8 במרץ. הנוסעים הורדו מהמטוס על מסלול ההמראה והוסעו באוטובוס לטרמינל. מטוס הבואינג 737 יצא מנמל התעופה הבינלאומי של ממפיס. למרבה המזל, אף אחד מהנוסעים לא נפגע ומטעם שדה״ת של יוסטון נמסר כי ״מכבי האש והכוחות בנמל התעופה של יוסטון הגיבו מיד ופינו בשלום את כל הנוסעים״.

- מקרה רביעי בשבוע שעבר, בו טיסה מספר 35 של יונייטד איירליינס נחתה בשלום בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס בסביבות השעה 13:30 זמן מקומי ב-7 במרץ לאחר שהצוות דיווח על בעיה בציוד הנחיתה (Landing gear). מטוס הבואינג 777 יצא מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו ופנה לנמל התעופה הבינלאומי של אוסקה ביפן. סרטונים שהתפרסמו ביוטיוב ובערוצי הטלוויזיה בארה״ב, מראים בבירור כי אחד הגלגלים של המטוס ניתק בעת ההמראה ולמרבה המזל לא היו נפגעים כתוצאה מנפילת הגלגל על רכב חונה במגרש חניה בעיר. 

- מקרה חמישי של טיסת יונייטד איירליינס שמספרה 1118, שחזרה אף היא בשלום לנמל התעופה הבין-יבשתי של ג'ורג' ה. בוש ביוסטון, לאחר שהצוות דיווח על בעיה במנוע בסביבות השעה 18:55 ביום שני, 4 במרץ. מטוס הבואינג 737-900 המריא לנמל התעופה הבינלאומי של דרום מערב פלורידה בפורט מאיירס.

כאמור, רשות התעופה הפדרלית מדווחת כי תחקור את כל התקלות והאירועים שצויינו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסFAA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: