אא

Emirates מוכנה לרמאדן – הן במטוסים והן בנמלי התעופה

אמירייטס תגיש לנוסעים הצמים מארזי ארוחות במהלך הטיסות וגם בשערי העלייה למטוס, תקרין במטוסים מגוון תכנים דתיים ותוכניות טלוויזיה פופולריות, ותציע מגוון מנות רמדאן מסורתיות בטרקליני מחלקות היוקרה

צילום: EMIRATES צילום: EMIRATES

החל מה-11 במרץ, ללקוחות הצמים בכל מחלקות הנוסעים יוצעו קופסאות ארוזות של ארוחות רמדאן מאוזנות מבחינה תזונתית. ארוחות איפטר יוגשו בקופסאות מותאמות במיוחד, שעוצבו על ידי אמירייטס, וייצגו את מורשת האריגה האמירתית המסורתית.

קופסאות ארוחות הרמדאן יכללו מאכלים לשבירת הצום וכן מגוון פינוקים מתוקים, והם יוגשו בנוסף לשירות הארוחות החמות הרגילות. מי שיהיה מעוניין, יוכל לקבל מארז ייחודי לשבירת הצום כבר בשער היציאה לטיסה.

כדי להבטיח את רמות הדיוק הגבוהות ביותר עבור נוסעים מוסלמים הצמים, החברה משתמשת בכלי ייחודי לחישוב התזמונים הנכונים לאימסאק (תחילת הצום) ולאיפטאר (סיום הצום) בזמן הטיסה, בהתבסס על זמני הזריחה והשקיעה של המיקום, בו הטיסה עוברת. כשהשמש שוקעת, הנוסעים יקבלו הודעה רשמית על שעת האיפטאר על ידי הקפטן.

בטרקליני החברה בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB), ממתקים, תמרים וקפה יוצעו במהלך הרמדאן. הארוחות הזמינות בטרקלין מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים, הן בדובאי והן בטרקלינים ברחבי העולם, יכללו מבחר מנות, קינוחים ומאפים. טרקליני אמירייטס מצוידים, כמובן, גם בחדרי תפילה ייעודיים.

במהלך חודש הרמאדן גם מערכת הבידור בטיסות תותאם ותכלול הן תוכן דתי מסורתי, כולל פרקי קוראן, והן סדרות ודרמות פופולריות, כולל סדרות טורקיות מדובבות לערבית. המערכת של אמירייטס מכילה 550 ערוצים של סרטים וטלוויזיה בערבית, כמו גם 450 ערוצים של מוסיקה ופודקאסטים בערבית.

חברת התעופה גם מספקת הדרכות למודעות לרמדאן לצוותי האוויר שלה ולצוותי קרקע בדובאי וברחבי הרשת שלה, כדי להבטיח שהצוותים התפעוליים מודעים לחודש הקדוש, מבינים את המשמעות התרבותית ואת הניואנסים של החודש הזה, והם מוכנים לספק את הרמות הגבוהות ביותר של שירות ללקוחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: