אא

״7 מיליון לינות תיירים ב-2030 הוא יעד ריאלי גם במציאות הנוכחית״

כך אמר מנכ״ל משרד התיירות בכנס Hotel Design שנפתח במעמד שר התיירות ובהשתתפות מאות מלונאים מרחבי הארץ. מנכ״לית התאחדות המלונות: ״בתי המלון הפכו לנכס אסטרטגי שמאפשר את המשך הלחימה״

צילום: ללא קרדיט צילום: ללא קרדיט

כנס Hotel Design נפתח הבוקר (א׳), זו השנה ה-9, במעמד שר התיירות, חיים כץ ובהשתתפות מאות מלונאים מרחבי הארץ. 

הכנס, הוא פרי יוזמתה של מנכ״לית החברה הכלכלית של התאחדות המלונות, רומי גורודיסקי, והינו הכנס היחידי בארץ שמפגיש מלונאים, יזמים, אדריכלים ומעצבים מהארץ והעולם ומגדיר את האופנות והטרנדים העיצוביים שישפיעו על ענף המלונאות בשנים הקרובות.

השנה, מתקיים הכנס ברקע מלחמת ׳חרבות ברזל׳ אשר במסגרתה מהווים בתי המלון, כבר למעלה מ-5 חודשים, בית חם לעשרות אלפי ישראלים שפונו מאזורי הלחימה, בזמן שהמלונות מתמודדים עם אתגרים משמעותיים לאחר 4 שנים רצופות של חוסר יציבות.

״יזמים לא ששים לבנות מלונות בישראל, אך יחד עם זאת, אנחנו נצמדים לתכנית האסטרטגית להלנה של כ-7 מליון תיירים בשנת 2030. מדובר ביעד ריאלי למרות המלחמה ואנחנו נעמוד בו״ ציין מנכ״ל משרד התיירות דני שחר והמשיך, ״בשנת 2023 השקענו כ- 128 מלש''ח במענקי עידוד לבתי מלון, באמצעותם יתווספו למעלה מ-850 חדרי אירוח חדשים. מענקים נוספים שאישרנו, יביאו להקמתם של עוד כ2000 חדרים. 
האסון שחווה חבל תקומה הוא הזדמנות, ואנחנו עובדים כעת עם מנהלת תקומה על תכנית אסטרטגית להפרחת התיירות בחבל התקומה שתכלול מענק מוגדל למתקני אכסון מלונאים עם אופי המתאים למרחב הכפרי.״

מנכ״לית התאחדות המלונות, סיון דטאוקר הוסיפה ואמרה: ״ענף המלונאות מתמודד זו השנה הרביעית עם מציאות של חוסר וודאות. מה שהתחיל בקורונה, נמשך עם מבצעים צבאיים כשומר החומות וכעת המלחמה. היום, ברורה יותר מאי פעם המשמעות האסטרטגית של המלונות בתפיסת הביטחון של ישראל וככאלה שמאפשרים את אורך הנשימה להמשך הלחימה. מלונות היום צריכים להתאים עצמם ב׳לחיצת כפתור׳ מאירוח נופשים לאירוח מפונים ולתת מענה הוליסטי לצורכיהם.
במציאות הזו חיזוקם של המלונות ואיתנותם הפיננסית קריטית לקראת האתגרים שנכונו לנו בהמשך השנה״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התיירותהתאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: