אא

לראשונה: מלון חדש בן כ-120 חדרים יוקם באבו גוש

זאת לאחר שבמכרז של רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות נבחר זוכה בשם תומר ח. נכסי תיירות בע"מ. שר התיירות: ״המלון החדש יתרום לפיתוח התשתיות התיירותיות באבו גוש, יחבר את המבקרים לתרבות המקומית ויעודד את התיירות באזור"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לראשונה: מלון חדש יוקם באבו גוש.

מלון ראשון בן 120 חדרים יוקם בישוב אבו גוש הסמוך לירושלים לאחר שבמכרז של רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות נבחר זוכה בשם תומר ח. נכסי תיירות בע"מ. למכרז הוגשו 7 הצעות. 

במשרד התיירות אומרים כי סכום הזכייה, שהוא פי חמישה ממחיר המינימום במכרז, מעיד על כך שמדובר באזור אטרקטיבי לתיירות והפוטנציאל הכלכלי רב.

שר התיירות חיים כץ: "משרד התיירות בראשותי פועל לגיוון והגדלת ההיצע של חדרי האירוח ברחבי הארץ ובמיוחד במוקדי תיירות כמו ירושלים וסביבתה. המלון החדש יתרום לפיתוח התשתיות התיירותיות באבו גוש, יחבר את המבקרים לתרבות המקומית ויעודד את התיירות באזור".

צילום: דניאל דונקלמן. כץ:״יחבר את המבקרים לתרבות המקומית״ צילום: דניאל דונקלמן. כץ:״יחבר את המבקרים לתרבות המקומית״

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "אנו מברכים את חב' תומר ח. נכסי תיירות על זכייתם במכרז שבמסגרתו יוקם מתחם חדש למלונאות ונופש באבו גוש, אשר ירחיב את היצע חדרי המלון לאירוח ותיירות פנים ארצית ובינלאומית במרחב הסובב את ירושלים. למכרז היתה היענות מרשימה ובסופו של דבר הוגשו 7 הצעות. הרשות תמשיך לפעול ליצירת מענים בתחומי התיירות והנופש לצד פתרונות דיור, מסחר, אנרגיה ותעסוקה".
המגרש ששווק במכרז זה מיועד למלונאות כחלק מתוכנית 'אבו גוש-מתחם הטיגראט' הממוקמת בצדו המערבי של הישוב, בשטח התחום בדרך השלום (כביש 425), פינת רחוב עבד אל-רחמן ומתפרשת על כ-27 דונם.

המגרש הינו חלק ממתחם למבני ציבור ומלונאות במתחם המשטרה הבריטית (הטיגארט) וסביבתו. המתחם כולל שטח בהיקף של כ-14,800 מ"ר לתיירות ונופש בהיקף של כ-120 חדרי מלון, הכולל שני מבנים המיועדים לשימור, מצודת המשטרה הבריטית (הטיגארט) ומבנה הוילה. מבנים אלו מהווים נקודת ציון היסטורית בעלת חשיבות משמעותית במורשת האזור ולצידם יוקם מלון חדש; מצפון למגרש המלונאי תא שטח נוסף של כ-4 דונם המיועד למבנה המועצה וחלקו למסחר.

להלן תוצאות המכרז:

מתחם

מגרש

שטח במ''ר בערך

מחיר מינימום בש"ח (לא כולל מע"מ)

גובה פיקדון לקיום הצעה בש''ח

סכום זכיה

שם זוכה

123

123

14,805

3,036,977

1,190,000

15,526,000

תומר .ח נכסי תיירות בע"מ


 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חיים כץשר התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: