אא

בחזית הטכנולוגיה: שיתוף הפעולה המפתיע של MSC

חברת הקרוזים מחברת את צי האוניות שלה לרשת ״סטארלינק״ של SpaceX. שני שליש מאוניות MSC Cruises כבר חוברו לרשת, יתר האוניות יחוברו עד מאי 2024. כל הפרטים

צילום: MSC Cruises צילום: MSC Cruises

MSC Cruises  מחברת את האוניות שלה עם רשת "סטארלינק" (Starlink) של חברת SpaceX.

עד עתה, שני שליש מאוניות MSC Cruises כבר חוברו לרשת הלוויינים, יתר האוניות יחוברו עד מאי 2024. הטכנולוגיה מאפשרת לאורחים ליהנות מחיבור אינטרנט מהיר ואיכותי יותר של Wi-Fi בחדרים ובכל רחבי האונייה, מה שיאפשר לנוסעים גלישה מהירה וחיסכון בעלויות.

התהליך החל בדצמבר 2022, לאחר שבשנים האחרונות החברה זיהתה זינוק בצריכת ה- Wi-Fiבשל הגידול במספר המכשירים הניידים וביישומים השונים בהם משתמשים הנוסעים בעת ההפלגות. 

נכון להיום, אוניות MSC המחוברות ל-"סטארלינק" הן: Divina, Euribia, Fantasia, Grandiosa, Lirica, Magnifica Meraviglia, Orchestra, Poesia, Preziosa, Seascape, Seashore, Seaside, Seaview ו- Virtuosa.בחודש הקרוב יחוברו גם ה-MSC Opera וה-MSC World Europa, ויתר האוניות (Armonia, Bellissima, Musica, Sinfonia ו-Splendida) יחוברו לקראת עונת הקיץ 2024.

MSC Cruises מציעה לנוסעים שתי חבילות אינטרנט: "חבילת גלישה בסיסית" ו"חבילת גלישה וסטרימינג", המותאמות למספר המכשירים הנדרשים במהלך השייט.

איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל: "MSC Cruises  ממשיכה להוביל את תחום הטכנולוגיה בהפלגות נופש בעולם, אנו שמחים  להכריז על שדרוג חדשני זה שישכלל את גלישת האינטרנט בלב הים ויאפשר לנוסעים חוויה משופרת, עם חיבור אינטרנט יציב ומהיר יותר. אנחנו נמשיך לצפות פני עתיד ביישום טכנולוגיות מתקדמות לשדרוג חווית הנוסע עבור לקוחותינו".

גם חברתExplora Journeys , מותג היוקרה של MSC, מציידת את אוניית היוקרה הראשונה שלה בטכנולוגיה עם הפלגת הבכורה שלה באוגוסט 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC CRUISES ישראלMSCMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: