אא

נמל הית'רו לונדון: שיא נוסעים – 5.8 מיליון בחודש פברואר

נמל התעופה האירופי המוביל צפוי לשבור את שיא הנוסעים השנתי, אך המנכ"ל מלין על צמצום ההוצאות של התיירים הזרים בבריטניה עקב ביטול הפטור על המע"מ, הגורם לייקור משמעותי של הביקור במדינה

נמל הית'רו לונדון. צילום: shutterstock נמל הית'רו לונדון. צילום: shutterstock

נמל התעופה הית'רו לונדון ציין הישג היסטורי בחודש פברואר - שיא של 5.8 מיליון נוסעים. עם תוספת של 207,000 נוסעים נוספים ב-29 בפברואר, אחת ב-4 שנים, נמל הית'רו בדרך לעבור את שיא הנוסעים השנתי שלה.

חופשת חצי השנה המסורתית בבריטניה הייתה העמוסה ביותר אי פעם בפברואר, עם יותר מ-2 מיליון נוסעים בהית'רו, כששמש חורפית סחפה כמעט שני שלישים מהמטיילים, שנסעו למקומות חמים יותר מלונדון.

לוחות הטיסה בהית'רו ממשיכים להתרחב, כשהתוספות האחרונות כוללות טיסות של לוגנאייר לצפון בריטניה, קווים חדשים של בריטיש איירווייס לאבו דאבי, קוס ואיזמיר, קו של וירג'ין אטלנטיק לבנגלור, טיסות של וואלינג לברצלונה ולפריז לקראת אולימפיאדת הקיץ 2024.

מנכ"ל הית'רו, תומס וולדבי, השתבח בהישג של נמל התעופה, אך הביע דאגה מצמצום ההוצאות של התיירים בבריטניה בעקבות ביטול הפטור על מע"מ.

וולדבי, אמר: "היה נפלא לקבל בברכה כל כך הרבה נוסעים תוך שיא חדש של הית'רו. בעוד שאנו משרתים יותר אנשים, מבקרים בבריטניה מוציאים פחות מאז ביטול הקניות הפטורות ממס, מה שמשפיע על עסקים ברחבי הארץ. תקופת האביב היא הזדמנות שהוחמצה לתת לכל מגזר התיירות, האירוח והקמעונאות את התמיכה הדרושה לו כדי להתחרות בינלאומית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: