אא

Iberia משפרת תקשורת: מעתה מעדכנת את הנוסעים גם בווטסאפ נוסף לסמס ומייל

חברת התעופה הספרדית מחזקת את הקשר עם הנוסעים לפני הטיסה, מעדכנת אותם ומאפשרת להם לשאול שאלות בערוץ הווטסאפ שלה

צילום: 123rf צילום: 123rf

איבריה שולחת כעת מידע תפעולי על טיסותיה באמצעות ווטסאפ. נוסעי החברה יכולים לקבל תקשורת דרך ערוץ זה בנושאים כמו: תהליך הצ'ק-אין, שער העלייה למטוס, וכן שינוי בלוח הטיסות שלהם. המידע בווטסאפ מתווסף לאמצעי התקשורת האחרים של חברת התעופה: הודעות סמס ומיילים.

שירות חדש זה זמין ללקוחות הרשומים באתר iberia.com ולאלה המשתייכים לתוכנית הנאמנות של Iberia Plus. על מנת לקבל הודעות על הלקוחות לכלול את מספר הטלפון שלהם בעת ביצוע ההזמנה.

איבריה, שערוץ הוואטסאפ שלה הוא אחד מהשימושיים ביותר בספרד, מרחיבה בכך את ערוצי המידע התפעוליים שלה כחלק מאסטרטגיה רב ערוצית, שמטרתה לספק ללקוחות את המידע הדרוש להם במהירות וביעילות האפשרית.  

מדי שבוע חברת התעופה שולחת כ-80,000 הודעות באמצעות ווטסאפ ליותר מ-25,000 לקוחות. בנוסף, הנוסעים יכולים לשאול שאלות באותו ערוץ, והבוט של איבריה יענה על שאלותיהם. כאשר לקוחות דורשים מידע מעבר ליכולתו של הצ'אטבוט, נציג שירות לקוחות של החברה יספק לנוסעים את המידע הדרוש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: