אא

אביב-קיץ 2024 כבר כאן: הטרנדים החמים בעולם המשקפיים

לוקסאוטיקה חנות המשקפיים הגדולה בעולם מציגה את הטרנדים שיובילו באביב ובקיץ הקרובים. אלינור בור בן־צבי, סמנכ"לית השיווק בישראל: "השנה ניתן למצוא, יותר מתמיד, אינטרפרטציות חדשות לדגמי המשקפיים הקלאסיים והאייקונים״

ורסאצ׳ה. קרדיט: יח״צ ורסאצ׳ה. קרדיט: יח״צ

חברת המשקפיים הגדולה בעולם לוקסאוטיקה מציגה את הטרנדים החמים בעולם המשקפיים לאביב-קיץ 2024.

מסגרת שילוב צורה מלבנית עם צורה חתולית

גם במסגרות עדינות וגם במסגרות עבות יותר. הצורה מתאימה גם לנשים וגם לגברים. הזויות החדות מחמיאות למגוון רחב של מבני פנים.

סגול זה השחור החדש

הצבע הסגול שבשנים האחרונות אנחנו רגילים לראות אותו בא והולך בשלל גוונים ולרוב מאופיין בלוק חורפי כבד הפעם הוא עושה קאמבק לעונת האביב קיץ. עם מגוון
רחב של גווני סגול. בכל מותגי העל ניתן יהיה לראות את הצבע הסגול ביניהם ג'ימי צ'ו, ברברי וריי-באן. ניתן לראות את השימוש בצבע גם במסגרת וגם בעדשה, בשלל גוונים. 

ספורט אורבאני ודגמי מסכה

מגמה שהחלה כמענה לצורך של ספורטאים עם סגירה מלאה של העין למניעת סנוור וכניסה של אבק תוך יציבות בעת פעילות ספורטיבית. מעצבי על בינלאומיים כמו ורסצ'ה, דולצ'ה גבאנה, וברברי גילו פוטנציאל אופנתי במגמה ומשפיענים גדולים כמו מדונה,
מיילי סירוס וקים קרדשיאן, שמרכיבים משקפיים מהסגנון הזה, משפיעים על נערות צעירות שמאמצות את הטרנד בכל העולם. כעת, המגמה הזו כוללת אלמנטים ופיתוחים חדשים - מסגרות אייקוניות בעלות נוכחות, עיצובים מודולריים וחדשניים המדגישים את המעבר מדגמים שהם רק פונקציונליים לכאלה שהם גם מעוצבים, שיקים ומבטאים סגנון חיים. עוד דוגמא לכך, היא מסגרת המסכה ה"עוטפת" את הפנים שמופיעה עכשיו בקולקציות יותר מתמיד.

פראדה. צילום: יח״צפראדה. צילום: יח״צ

דגמי נהגי מרוצים

דגמי המרוצים בגרסה חדשה, צרה ועדינה יותר. הסטייל מינימלי ופונקציונלי עם
אך זאת מכיל אלמנטים חדשים כמו חיתוכים מיוחדים, וצורות מדויקות וחדשות להענקת נוחות מקסימלית, בין היתר במותגי הספורט והלייף סטייל אוקלי, ריי-באן וארנט.

מינימליזם – דגמים מודרניים ללא מסגרת (Rimless)

לוק מינימליסטי - כמה שיותר קל, כמה שיותר קטן. ההיצע מאופיין במסגרות קטנות ודקות, קווים נקיים ושימוש בחומרים קלים ויוקרתיים או אפילו "מסגרות ללא מסגרת", כלומר, עדשות בעלות אינדקס דק. בדגמים אלו הפוקוס על העדשה, והיא האלמנט שנמצא במרכז. ממשקפיים מינימליסטים ועד דגמי מסכות, הדגמים מופיעים בוורסיות שונות ומותגים שונים החל מדגם תצוגת האופנה של פראדה.

אוליבר פיפלס, רוג׳ר פדרר. צילום: יח״צאוליבר פיפלס, רוג׳ר פדרר. צילום: יח״צ

טייסים

משקפי טייסים מככבים העונה. הקווים הרכים והמשחק סביב הסגנון הקלאסי בגרסאות
חדשות ומעניינות – מגרסאות צרות ועדינות יותר ועד וריאציות נוספות, המתאימות במיוחד לצרכן העכשווי שמחפש דגמים חדשים מעניינים אבל עם נגיעה "קלאסית" מהעבר.

משקפיים כתכשיט

קישוטים בולטים, שימוש במתכות ואבנים – הקישוטים בולטים ונמצאים בפרונט, עם אבנים משובצות, נצנצים עדינים על המסגרת או דרכים חדשות להמציא מחדש את
הלוגו כך שייראה כחלק מתכשיט. משקפיים יוקרתיים ומיוחדים אך מתאימים לכל יום ולכל אירוע. בנוסף, מותגים רבים המשלבים הדפסי “glitter “מנצנצים. 

קיימות/איכות הסביבה

בתי האופנה הגדולים מבינים שניתן להיות אופנתיים וגם להתחשב בסביבה. בשנים האחרונות נעשה שימוש מוגבר בחומרי גלם ירוקים, ממוחזרים ואקולוגיים יותר
בתהליך הייצור. החל ממסגרות ביו-אצטט מחומרים ממוחזרים, עדשות על-בסיס ביו-ניילון, ועד לנרתיקי המשקפיים שעשויים אף הם מחומרים ממוחזרים. אם בעבר היה ניסיון למחוק זהות חומר ממוחזר הרי שהיום הטקסטורה, הצבע והמראה שמתקבל מחומר ממוחזר מובלט בדגם כלפי חוץ.

ילדים

גם השנה אנחנו רואים מגוון מסגרות שמש ואופטיות ילדים במגוון רחב של מותגים, דגמים ומידות ביניהם גם מותגי המשקפיים המובילים Ban-Ray, Oakley, ווג, ברברי, ורסאצ'ה ודולצ'ה גבאנה. חלק מהמסגרות הן ליין מיוחד לילדים בלבד וחלקן דגמים שדומים לעולם המבוגרים " Mini Me". ניתן למצוא את הטרנדים החזקים של 2024 מעולם המבוגרים גם בעולם הילדים – למשל משקפי טייסים, משקפיים בגווני סגלגל, דגמים בצורה ריבועית - חתולית ודגמים ללא מסגרת. לקראת הקיץ אפילו נגלה קולקציה ייחודית של מותג המשקפיים המוביל ריי-באן עם ספיידרמן במהדורה מוגבלת.

ג׳ימי צ׳ו. קרדיט: יח״צג׳ימי צ׳ו. קרדיט: יח״צ

גברים

ברוב מותגי המשקפיים המובילים ניתן למצוא קולקציות לגברים. ממותגים כמו ריי-באן ועד דולצ'ה וגבאנה משקפי הגברים תופסים מקום חשוב בקולקציות השנה . חלק מהמשקפיים הם דגמים קלאסיים ואייקונים המתאימים לנשים וגברים כאחד, וחלק ייחודיים לליין גברים בלבד. גם אצל הגברים ניתן לראות את הטרנדיים המרכזיים לעונה אך בצבעוניות מעודנת יותר (שחור, אפור, חום וכדומה). אצל הגברים משקפי הספורט והלייף סטייל תופסים מקום מרכזי במותגים כמו Prada Linea Rossa או Oakley.

אלינור בור בן־צבי, סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה ישראל: "משקפיים הפכו עם השנים לאקססורי משלים ללוק הכולל, ובהתאם, שלא כבעבר, משקפיים רוכשים בכל ימות השנה, מה שהביא לכך שהחברות הבינלאומיות עובדות על טרנדים חדשים כל הזמן כדי להתאים את עצמן לטרנדים השונים בעולם האופנה. יש לנו למעלה מ־30 מותגי
משקפיים מובילים, ואפשר לראות בהם את הביטוי לטרנדים. משקפי ראייה ושמש הם פריט חובה שיכול לשדרג בקלות כל מראה לאורך כל עונות השנה. כיום, יותר מתמיד, יש לאנשים את הצורך להיות חלק מקהילה גלובאלית ולהיות מושפעים מטרנדים במדיה החברתית, אך עם זאת לשמור על סטייל ייחודי וביטוי עצמי. השנה ניתן למצוא, יותר מתמיד, אינטרפרטציות חדשות לדגמי המשקפיים הקלאסיים והאייקונים, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ביניהן מסגרות מחליפות צבעים, עדשות קמורות, עדשות מתכהות, חומרים ממוחזרים ועוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: