אא

בהאמה או הקאריביים? חופשות האיים הטרופיים של NCL

חברת הקרוזים מציגה 3 אפשרויות שונות לחופשה באזורים האקזוטיים והיפים ביותר בעולם. קבלו אותם בצבעי תכלת ולבן. וגם: כמה תשלמו על ההפלגות המפנקות?

צילום: NCL צילום: NCL

לעולם בעקבות השמש: בזמן שהאביב עדיין מתמהמה, באיים הקאריביים ובאיי בהאמה קיץ כל השנה, ול-NCL (נורבג'יאן קרוז ליין) יש כמה הצעות מעניינות.

איי הבאהמה: 5 ימים, 5 יעדים

נקודת הפתיחה היא במיאמי שבארה"ב, עיר שידועה בחמימותה ומהווה שער לנופשים באיי הבאהמה והקאריביים. חופשה באוניית הקרוז NORWEGIAN SUN יוצאת לקי ווסט, הבירה הדרומית של מחוז מונרן בפלורידה, ארה"ב. קי ווסט ידועה במזג האויר המצוין שלה בעונה זו.

האטרקציות באי מגוונות, החל מרחוב דובל והברים התוססים המצויים בו כשכל ערב מתקיים בו פסטיבל שקיעה הנערך מידי ערב כשהמונים יוצאים ורוקדים ברחוב ובמרפסות הבתים. ניתן גם להנות מאתרים היסטוריים ומוזיאונים של העיר.

משם האונייה יוצאת אל האי פרטי של NCL , גרייט סטרופ קיי, שבו חופי חול לבנים ומי הים בצבע טורקיז. ניתן לצלול שם עם צבי ים ודגים צבעוניים במים החמימים, לשוט בסירות קייאקים על המים הצלולים, לצנוח במצנח רחיפה מעל הים, עבור הילדים יש פעילות מים עם מתנפחים או אתם פשוט להנות בבית קפה או בבר והחלום שחלמתם מתגשם ממש עכשיו, ים טורקיז, חול לבן, קוקטייל ביד והחיים יפים.

המסע ממשיך לנסו, העיר הקסומה הממוקמת על חופי הים הקריביים. נסו בעלת רחובות צרים ובתים צבעוניים כשנמצאים לא מעט שווקים מקומיים תוססים ומקומיים מאירי פנים.

לעיתים חלק מהנופשים מעדיפים להישאר דווקא בזמן העגינה באונייה על מנת לרבוץ תחת נמד ליד הבריכה ולהנות ממשקה מוחיטו או להנות מיום ספא מפנק ומטיפולים שמעניקים צוות האוניה. היישר מהאי הפרטי ממשיכה האונייה את חזרתה למיאמי, אחרי חמישה ימים בגן עדן טרופי.

מחיר: החל מ-784$ לאדם עבור חדר פנים / 844$ לאדם עבור חדר עם נוף לים / 1,233$ לאדם עבור חדר עם מרפסת.

הקריביים: נסאו והרפובליקה הדומיניקנית - 5 ימים, 3 יעדים

גם כאן היציאה מנמל מיאמי אל הים הקרבי עם אוניית NORWEGIAN SUN אל הים הפתוח שממשיך גם ליום השני של שיט בים. מהרגע שהאנייה יוצאת ניתן להביט מן החלון על הים הגדול ולהנות באחד הברים המשובחים על האונייה עם קוקטיל טרופי או במסיבה שמתקיימת על אחד הסיפונים של האוניה.

העגינה הראשונה היא בפוארטו פלטה ברפובליקה הדומיניקית, שם תוכלו לבחור מסלול חוף או לטייל עצמאית ולהגיע לרכבל היחיד בכל הקריביים באמצעותו ניתן לטפס אל מרומי ההר הסמוך המתנשא לגובה 793 מטרים.

על פסגת ההר מצויים גן בוטני ורפליקה של פסל ישו מריו דה ז'נירו. המשך השיט אל העיר הגדולה ביותר באיי הבהאמה, נאסו. ניתן להלך בשוק העמוס והססגוני שבו מוכרים דייגים פירות ים על רציף הנמל, ומציעים לעוברי אורח את מרכולתם שזה עתה משו מן המים, צורות הדגים והטריות הופכים את החוויה הטרופית לאותנטית ומהנה, משם ניתן להמשיך ולטייל ברחוב ביי (BAY), הרחוב הראשי של העיר ובו חנויות רבות ובמבנים מהתקופה הקולוניאלית, שילוב מעניין של אדריכלות ישנה וחדשה לעת שקיעה חוזרים חזרה לאונייה המפנקת שתהיה בדרכה חזרה למיאמי.

מחיר: החל מ-840$ לאדם עבור חדר פנימי / 880$ לאדם עבור חדר עם נוף לים / 1140$ לאדם עבור חדר עם מרפסת.

האיים הקריביים: גרייט סטירופ קיי והרפובליקה הדומיניקנית - 7 ימים, 5 יעדים

החופשה מתחילה עוד יום קודם במיאמי, ניתן לבקר בגנים הבוטניים לאלו המחפשים חיבור לטבע ולסביבה, משם אפשר להמשיך לשכונת הוואנה הקטנה, שכונה צנועה שהוקמה על ידי מהגרים קובניים, שם ניתן להנות מגלריות לאמנות מקומיות ושדרת התהילה המכבדת קובנים מפורסמים ,או לבקר בשכונת סאות' ביץ' הידועה בחופיה ובמועדוני הלילה התוססים שלה, במסעדות של שפים מפורסמים ובתי הקפה המשקיפים על הנוף המקומי.

ההפלגה ב-NORWEGIAN ENCORE מתבצעת אל פוארטו פלטה ברפובליקה הדומיניקנית שאגב שלוש הספינות המפורסמות אדמירל כריסטופר וקולומבוס התקרבו ליבשה כאן בשנת 1492.

ההפלגה לשם נערכת שיומיים לכן יום אחד תבלו בלב ים, תוכלו להנות מפארק המים על האונייה, לבלות בג'קוזי על הסיפון או להתאמן בחדר הכושר הענק של האוניה ובערב תוכלו לצאת לארוחה באחת ממבחר הגדול של המסעדות ולקנח מהופעת ברודווי.

בבוקר תתעוררו כבר בפורטו פלטה ותוכלו לצאת לסיור חוף או לטייל עצמאית. בפורטו פלטה ישנן עיירות חוף ציוריות, זהו אזור מצוין לגלישת ים ואף יש בו פארק ובו פעילויות מעניינות לילדים כמו שחייה עם דולפינים.

עם רדת ערב חוזרים חזרה לאוניה וממשיכים הלאה לתחנת העגינה הבאה שמאפשרת עוד יום נוסף בלב ים, יום של מנוחה על שפת הבריכה או בקזינו. הגעה לסנט תומס, איי הבתולה של ארה"ב, אי בים הקירבי שנחשב ל"בירת מרכזי הקניות" של הקריביים.

אי שבנמלו עוגנות אוניות קרוז רבות, הצעות מלבד פארק לאומי, אפשרות לצלול עם שנורקל בחופים היפייפיים גם הנאה באחת הערים היפות ביותר בקריביים. משם האונייה תפליג במשך יום וחצי אל החוף הפרטי של NCL, גרייט סטירופ קיי.

מחיר: החל מ-1198$ לאדם עבור חדר פנימי / 1549$ לאדם עבור חדר עם נוף לים / 1718$ לאדם עבור חדר עם מרפסת.

אייל סולומון, מנהל הפיתוח העסקי של חברת NCL בישראל: "חופשה עם NCL מושלמת למי שמחפש בריחה של הרגע האחרון למזג אוויר חם. מהחופים התוססים של מיאמי, לאיי הבהאמה ולאיים הקריביים, ליעדי "האקלים החם" של NCL יש משהו לכל אחד.

על הסיפון, האווירה מכילה ומסבירת פנים, עם שפע של פעילויות, בידור, ספא וקולינריה משובחת - עם אפשרות לעשות הרבה או מעט ככל שתרצו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLהאיים הקריבייםאיי בהאמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: