אא

החשב לשעבר של אל על בבוקרשט מואשם בגניבת 340 אלף שקל

במסגרת הסדר טיעון, שמעון פרץ שעבד בחברה משנת 1986, כחשב של הנציגות ברומניה, לאחר מכן ברוסיה ובפולין, מואשם בגניבת כספים שהתקבלו בנציגות ממכירת כרטיסי טיסה וגניבת כספים מחשבונות בנק בעילה כוזבת

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לבית המשפט המחוזי מרכז לוד הוגש כתב אישום מתוקן במסגרת הסדר טיעון נגד עובד חברת אל על לשעבר, שמעון פרץ, בנציגויות החברה בבוקרשט, רוסיה ופולין  בגניבת סך של 340 אלף שקל.

במסגרת הסדר הטיעון פרץ הודה במיוחס לו וכתב האישום תוקן.

הנאשם עבד בחברת אל על החל משנת 1986. בשנים 1999-2014 שימש הנאשם כחשב של הנציגות ברומניה ובהמשך שימש כחשב מטעם החברה גם בנציגויות אל על ברוסיה ובפולין.

פרץ מואשם בין השאר בגניבת כספים שהתקבלו בנציגות ממכירת כרטיסי טיסה.

על פי כתב האישום, פרץ נעזר בעובדת הנציגות ברומניה, כאשר כספים שהתקבלו בנציגות במזומן נשמרו במעטפות במקום שיופקדו בחשבונות הבנק. בביקוריו של הנאשם, "העבירו לו את המעטפות מתא בכספת לידיו וגנב כספים אלו. על מנת להסתיר את גניבת הכספים, ערך הנאשם רישומים כוזבים שונים במערכת החשבונאות. בפועל כספים אלו נלקחו על ידי הנאשם ולא הופקדו בחשבונות הבנק".

כמו כן פרץ נאשם בגניבת כספים מחשבונות הבנק בעילה כוזבת של תשלומי חברה לעובד החברה, ששימש באותו תקופה כנציג הטכני של אל על ברומניה. 

"בשנים 2007-2012, פעל הנאשם, באמצעות חשבון הבנק הפרטי של ליבושור (עובד החברה), במטרה לגנוב כספים מחשבונות הבנק של החברה עבור הנאשם". כאשר פרץ הורה לעובדת החברה "לרשום בכזב בספרי הנציגות שהעברות הכספים הן בגין מקדמות שכר לליבושור. בפועל כספים אלו לא שולמו לליבושור עבור עבודתו בחברה".

עוד מואשם העובד בגניבת כספים מחשבונות הבנק בעילה כוזבת של תשלומי החברה ללקוח.

כמו כן מואשם פרץ שלא דיווח על הכספים: "על פי הפקודה, חייב היה הנאשם לדווח לרשויות המס על ההכנסות מתקבולי הגניבה ולשלם תשלומי מס הכנסה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: