אא

כ-35% מכלל נוסעי אל על חברי מועדון הנוסע המתמיד

אל על רושמת גידול של כ-3.8% לעומת שנת 2022 במספר חברי המועדון שטסו מכלל נוסעי החברה בשנה שהסתיימה. נתח המכירות בערוצי הדיגיטל עמד בשנה החולפת על כ-38%

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

אל על מסכמת את שנת 2023 עבור מועדון הנוסע המתמיד של החברה, ה-FLY CARD.

החברה רשמה בשנה החולפת סך של כ-35.3% מכלל נוסעי החברה שהם חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה, נתון המשקף גידול של כ-3.8% ביחס לשנת 2022.

מבחינת החברה, מועדון הנוסע המתמיד מהווה מנוע צמיחה משמעותי ופלטפורמה חשובה לשימור נאמנות הנוסעים.

המועדון מאגד כיום כ-3 מיליון חברים בארץ ובחו"ל, ומעל 380 אלף כרטיסי אשראי "פלייקארד".

בכוונת אל על באמצעות המועדון, להמשיך ולפתח את הפעילות, תוך הרחבת קהל הלקוחות כתכנית הנאמנות הטובה בישראל, שמספקת ערכים משמעותיים ללקוחותיה.

נתח המכירות בערוצי הדיגיטל בשנה החולפת הסתכם לסך של כ-38%, כאשר הגידול ההדרגתי מאפשר מבחינת אל על מצמום עלויות ההפצה של הקבוצה וכן מאפשר לה לייצר נכסים דיגיטליים משמעותיים.

יעד החברה לשנת 2028  מבחינת נתח המכירות בערוצי הדיגיטל עומד על כ-40%. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלFLY CARDפליי קארד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: