אא

שנת שיא בתיירות מישראל לאוסטריה

בשנת 2023 נרשמו 1,007,700 לינות של ישראלים במלונות המדינה, נתון אשר מציב את ישראל במקום ה-14 מבין מדינות העולם בתיירות לאוסטריה

צילום: הילה מור אלון צילום: הילה מור אלון

אוסטריה ממשיכה למשוך ישראלים רבים. 

המדינה האירופית, שהפכה לאחד היעדים המובילים של הישראלים, תוך שילוב של מורשת עשירה, נופים מרהיבים ואירוח מעולה, הגבירה בשנים האחרונות את המיקוד שלה במשיכת תיירים מישראל. 

בשנת 2023 נרשמו 1,007,700 לינות של ישראלים במלונות המדינהנתון אשר מציב את ישראל במקום ה-14 מבין מדינות העולם בתיירות לאוסטריה.

מדובר בעלייה של כ-3.5% בהשוואה לשנת 2022, זאת למרות המצב הנוכחי והדממת החופשות של מרבית הישראלים בחודשים אוק'-דצמ' 2023.

כמו כן, הוצאה הממוצעת לאורח ליום באוסטריה עומדת על €173 בעוד שההוצאה הממוצעת של ישראלים באוסטריה עומדת על €259.

כיום, פועלות 17 טיסות שבועיות בין אוסטריה לישראל: אוסטריאן איירליינס (8), אל על (7) וריינאייר (2). חברת לואו קוסט נוספת, וויזאייר הודיעה שתחזור לטוס לישראל בקו המבוקש ב-31.3.

Austria Tourism בישראל פיתח בשנת 2023 סדרה של תוכניות שיווק במטרה להגדיל את נחשקות היעד עבור משפחות, כאשר הנרטיב המרכזי בקמפיינים היה העברת התחושה כי מדובר ביעד מושלם למשפחות צעירות. Austria Tourism חברה לרשת הקולנוע "סינמה סיטי" והשקיעה משאבים בקמפיין מודעות בעיתונות ובהרצת קמפיין מעורבות ברשתות החברתיות.

יסמין קורן מנהלת טרנובה, המייצגת את Austria Tourism בישראל, מסרה: "נתוני השיא שנרשמו בתיירות היוצאת מישראל לאוסטריה, דווקא בימים אלו, הם עדות משמחת להצלחת העבודה המשותפת שלנו עם Austria Tourism. מאמצים רבים הושקעו במיצוב היעד כמתאים לחופשות משפחתיות עתירות טבע ופעילויות.אם בעבר אוסטריה נתפסה כיעד תרבותי שמושך בעיקרו את בני הדור ה-3, הרי שכעת אנחנו סוף סוף רואים שינוי במגמה. אוסטריה מושכת אליה קהל צעיר ומשפחות שמבקשות לבלות חופשות שמשלבות אורבניות וטבע מפעים". עוד הוסיפה, "כמובן שבימים אלה חשוב לציין שאוסטריה הינה אחד היעדים הבטוחים והידידותיים לישראל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: