אא

ואוו: הדיינר האמריקאי שמביא את איטליה לתל אביב

דיינר ג'וצה הופך למסעדה איטלקית-אמריקאית שמביאה את המנות של המהגרים האיטלקיים היישר לצלחת התל אביבית ואחרי 11 שנות עבודה כדיינר אמריקאי רווי המבורגרים מושחתים, החליטו במסעדת ג'וצ'ה, לעשות שינוי דרמטי עיצובי וקולינרי אז גם לנו מותר להיות דרמטיים ולהגיד וואו

אמיר מנחם אמיר מנחם

מהפך רבותי וגבירותי, מהפך!
אולי אני מעט דרמטית, אבל אם אחרי 11 שנות עבודה כדיינר אמריקאי רווי המבורגרים מושחתים, מחליטים במסעדת ג'וצ'ה המוכרת והאהובה, לעשות שינוי דרמטי עיצובי וקולינרי ולהפוך למסעדה איטלקית- אמריקאית, אז גם לנו מותר להיות דרמטיים ולהגיד וואו.

הקורונה, יוקר המחייה ועכשיו גם המלחמה, גרמה לשינוי אצל לא מעט מסעדות, שהבינו שהקונספט הנוכחי שלהם פחות עובד ושעדיף לעשות שינוי מאשר לסגור. גוצ'ה באבן גבירול היא אחת מהם.
בגוצ'ה החליטו לפתוח מחדש כמסעדה איטלקית אמריקאית בשם "דיינר איטלו-אמריקנו" המביאה את המטבח של האיטלקים שהיגרו מאיטליה לארה"ב, עם מנות מוכרות של מאמות איטלקיות כמו עוף בפרמזן, כדורי בשר ברוטב עגבניות, פסטות ופיצות לצד מנות אמריקאיות קלאסיות כגון סטייק, המבורגר וכנפיים וכמובן דרינקים.

אוסנת גואטהאוסנת גואטה

לפתוח שולחן של מאמא איטלקיה ואבא אמריקאי

נתחיל באזהרה. התפריט ענק ומגרה במיוחד ויהיה לכםן רצון עז לבחור את הכל. אז או שתגיעו ממש רעבים או שתביאו חברים רעבים. 

כל התפריט משלב בין מטבח אמריקאי ואיטלקי ואני ממליצה לכם לייצר לכם ארוחה שמשלבת בין שני המטבחים כדי לקבל את כל החוויה. 
בראשונות אתם חייבים, אבל פשוט חייבים את החציל בעגבניות ופרמזן (54 שקלים), איזה ביס מופלא! רוטב העגבניות פשוט מושלם והוא מככב בעוד מנות ומשדרג אותם ממש, לכל זה הוסיפו כמות נכונה של גבינה שנמתחת וחציל עסיסי וקיבלתם ביס מנחם וטעים במיוחד,  לצד הביס האיטלקי לקחנו ערמת כנפיים בברביקיו, שהיו דביקות ועסיסיות  (54 שקלים) וגם סלט קיסר עם עוף קראנצ'י (שהיה תכל'ס שניצל) שהיה מתובל מצוין אבל לא ממש קיסר קלאסי אלא יותר סלט חסות עם שניצל (65 שקלים). מי שמחפש את האמריקאי יותר יוכל למצוא גם מק אנד ציז גבינתי במיוחד (42 שקלים) ומי שמחפש עוד איטליה ימצא פולנטה עם פטריות צלויות וציר בקר וכמובן גם מנת בוראטה על פלפלים קלויים.

אוסנת גואטהאוסנת גואטה

מה לבחור? מה לבחור?

את הדילמות הקולינריות התחלנו כבר בראשונות והמשכנו גם בפיצה (וזה לא הסוף). אחרי התלבטות קשה החלטנו לנגוס בפיצה פפרוני והבצק לא אכזב. פיצה נאפוליטנית עם שולי בצק תפוחים שאי אפשר להפסיק לנשנש משוח בנדיבות באותו רוטב עגבניות מעולה שעטף את הכל בטעמים נהדרים. התפריט מציע מגוון של כ- 6 פיצות שונות המשחקות בין הקלאסי, לתוספותשל בשר, גבינות מיוחדות כגון סטראטצ'לה וגם פירות ים. המחירים נעים בין 65 שקלים ל- 88 שקלים לפיצה זוגית.

הדילמה האמיתית מגיעה כשצריך לבחור עיקרית. יש מגוון של פסטות ומנות בשר וכולן עושות חשק. מהשניצל הענקי, דרך העוף בפרמז'ן שנשמע כמו המנה הכי מטורפת אבר עם נתחי עוף עסיסיים צלויים על פסטה ומוקרמים עם רוטב עגבניות וגבינה (78 שקלים) ועד הסטייק וההמבורגרים. אבל באנו לטעום קצת מאמא איטלקיה ולכן מייד הזמנו צלחת של ספגטי עם מיטבולס (72 שקלים) ברוטב עגבניות וזה היה ב-ד-י-ו-ק מה שרצינו! פסטה אל דנטה משובצת בכדורי בשר עסיסיים ועטופה ברוטב עגבניות נהדר. או מאמא!

אוסנת גואטהאוסנת גואטה

אם עוד יש לכם מקום אז תגלו שיש גם סטייק בחמאה וצ'יפס, דג צלוי על פסטה וכמובן רשימה מושחתת של המבורגרים והם חובה למי שלא זלל אותם עדיין.

יש לכם עדיין מקום? לא יאמן, אם כן אז תמשיכו בקו האמריקאי ולכו על סאנדיי שוקולד עםבראוניז ורוטב שוקולד חם או טירמיסו עצום כיאה לאיטלקים. 

חשוב לא פחות- שעות שמחות ומוזלות!
בעיסקית של המקום תקבלו 50 אחוז הנחה על מנה ראשונה ומנת לחם בהזמנת מנה עיקרית, וב-Happy Hour בימים ראשון עד חמישי, בשעות 16:00-19:00, תהנו מהנחה של 20 אחוז על כל התפריט- וזה כבר שווה במיוחד!

אבן גבירול 14, שני-שבת, 12:00- 19:00 , עם הבטחה שבשישי-שבת השעות יתאחרו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריאיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: