אא

פתחו יומנים: יריד התיירות הערבי ATM 2024 יתקיים בדובאי ב-6-9 במאי

היריד של השנה יעסוק בקיימות וחדשנות במגזר התעופה ובכנס המרכזי של ראשי תעשיית התעופה העולמית יתקיים רב שיח ודיון בנושא: How Aviation is Changing

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

יריד התיירות הערבי (ATM), המתקיים בין התאריכים 6-9 במאי במרכז הסחר העולמי של דובאי, יארח חברות תעופה בינלאומיות בולטות ויצרני מטוסים כדי לדון בחידושים ובפתרונות האחרונים בתעשייה.

הנושא המרכזי של היריד ה-31 של ATM הוא "העצמת חדשנות: שינוי נסיעות באמצעות יזמות", סטארט-אפים וחידושים התורמים תרומה משמעותית למגזר הנסיעות והתיירות. בהתאם להתמקדות החדשנות הזו, ATM משתפת פעולה עם Aviation X Lab ותוכנית Intelak.

מעבדת Aviation X, שנוסדה בשנת 2017, מאגדת את מנהיגי התעופה הבינלאומיים במשימה לעצב מחדש את עתיד מגזר התעופה באמצעות רעיונות חדשניים ובני קיימא. תוכניות Intelak כוללות סטארט-אפים ופיתוח רעיונות חדשים כדי לעמוד באתגרים במגזרי הנסיעות, התעופה והתיירות.

דניאל קרטיס, מנהלת התערוכה  Arabian Travel Market, אמרה: "ATM 2024 יציג יזמים בתעופה, אירוח ואטרקציות, בין רבים אחרים, ויחקור כיצד יתפתחו מגמות חדשניות בנות קיימא, תוך זיהוי אסטרטגיות לצמיחה במגזרים מרכזיים... למבקרים ב-ATM תהיה הזדמנות להתעדכן בהתפתחויות האחרונות של חברות התעופה המשפיעות ביותר בעולם".

"עם מחויבות איתנה לקיימות במגזר הנסיעות והתיירות, ATM מספקת בגאווה פלטפורמה למגזר התעופה העולמי להחלפת התובנות העדכניות ועדכוני התעשייה על יוזמות סביבתיות, כולל SAF", הוסיפה קרטיס.

מגוון חברות תעופה ישתתפו ביריד, ובראשן Emirates, שהפכה לחברת התעופה הראשונה שהפעילה טיסת הדגמה של איירבוס A380 המונעת על ידי 100 אחוז דלק SAF ויש לה אחד הציים הצעירים ביותר בתעשייה.

"המיקוד המרכזי של Emirates השנה ב-ATM הוא קיימות, עם התמקדות רבה יותר בחינוך, אינטראקציה ומעורבות עבור המבקרים בדוכן שלנו", אמר עדנאן קזים, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של אמירייטס.

"כחברת תעופה, אנו מחויבים להפחית את פליטת הפחמן ונדגים את היוזמות שכבר יישמנו, כמו שילוב חומרים בני קיימא במטוסים. בסך הכול, מבקרים ב-ATM יוכלו לראות עד כמה קרובה אמירייטס למערכת האקולוגית של קיימות", הוסיף.

תוכנית הכנס של היריד ATM תכלול מצגות של מובילי נסיעות ותיירות עולמיים, והחדשנות במגזר התעופה תודגש על הבמה העולמית במפגש.How Aviation is Changing

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ATMדובאיאמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: