אא

מסתכלים קדימה: מינויים חדשים בשדרת הניהול של חברת אופקים

חברת התיירות מצרפת את איריס מאור, מירב מרק וסתו סמנה לשורותיה. רויטל בן נתן מנכ"לית אופקים: "אנו רואים התאוששות בעולם התעופה והתיירות ומאמינים כי חייבים להסתכל קדימה. מדובר בכוח איכותי ומקצועי שיביא ערך מוסף, כל אחת בתחומה. סמוכה ובטוחה בהצלחתן"

שורה של מנויים חדשים במשרד התיירות. צילום שאטרסטוק שורה של מנויים חדשים במשרד התיירות. צילום שאטרסטוק

hחברת אופקים מצרפת לשדרת הניהול את איריס מאור, מירב מרק וסתו סמנה.

איריס מאור הוותיקה אחת מנשות התיירות המוערכות בתעשיית התיירות בישראל, תשמש מנהלת המכירות והשיווק בחברה.

מאור, בעלת ותק של יותר מ-32 שנים בתחום התיירות בתפקידי ניהול בכירים משמעותיים ומגוונים וביניהם כיהנה כ-14 שנים כסמנכ"לית התפעול של BTC-דיזינהאוז, מנכ"לית איילה נסיעות וכן מנהלת הפיתוח העסקי של קבוצת תלמה-שלמה.

מאור תוביל כעת את תחום המכירות והשיווק מול הלקוחות העסקיים והפרטיים של חברת אופקים בראשותה של המנכ״לית רויטל בן נתן והבעלים איתי ודן לוי.

איריס מאור. צילום יחצאיריס מאור. צילום יחצ

סתו סמנה מצטרפת אף היא לאופקים כמנהלת תחום תיירות פנים וזאת לאחר שנים רבות בתחום תיירות הפנים באופיר טורס וכן הייתה שותפה להפקת תחרות "הישראמן" השנתית באילת.

מירב מרק תנהל את צוות רפאל. למרק ניסיון של 23 שנים בתחום התיירות, אותו צברה בין היתר בחברת איסתא ותלמה, בהן טיפלה בלקוחות עסקיים ובתעשיה הביטחונית.

מנכ"לית אופקים, רויטל בן נתן אמרה על המינויים החדשים: "אנו רואים התאוששות בעולם התעופה והתיירות ומאמינים כי למרות המצב חייבים להסתכל קדימה. מברכת על הצטרפותן של איריס, מירב וסתו למשפחת אופקים. מדובר בכוח איכותי ומקצועי שיביא ערך מוסף, כל אחת בתחומה. סמוכה ובטוחה בהצלחתן".

אופקיםאופקים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: