אא

תמורת 210 מיליון דולר: הילטון רוכשת מותג מלונות חדש

רשת המלונות חתמה על הסכם עם AJ Capital לרכישת מותג המלונות ״Graduate״, עליו תשלם כמעט רבע מיליארד דולר תמורת כל הזכויות על המותג ברחבי העולם

צילום: Graduate צילום: Graduate

הילטון חתמה היום (ה׳, 14 במרץ) עם AJ Capital על רכישת המותג ״Graduate״.

במסגרת ההסכם, הילטון תשלם 210 מיליון דולר כדי לרכוש את כל הזכויות על המותג ברחבי העולם. AJ Capital תישאר הבעלים של יותר מ-35 נכסים, שכל אחד מהם יופעל במסגרת הסכמי זיכיון ארוכי טווח.

רשת המלונות צופה שהרווח בשנת הבעלות המלאה הראשונה יעמוד על כ-16 מיליון דולר. 

העסקה צפויה להיסגר ברבעון השני של 2024, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים לרבות בדיקה ואישורים.

כריס נאסטה, נשיא ומנכ"ל הילטון: "הוספת מלונות Graduate לפורטפוליו של המותגים עטורי הפרסים שלנו מאיצה את ההתרחבות שלנו בתחום הלייף סטייל על ידי שילוב מותג אהוב מאוד עם הכוח של המנוע המסחרי החזק של הילטון להניע צמיחה״.

בן ופרין, מייסד, מלונות Graduate ומנכ"ל AJ Capital: ״אנו גאים להתחיל את הפרק החדש הזה עבור מלונות Graduate עם הילטון, השותפה האידיאלית להוביל את המשך הצמיחה של המותג. הערכים המשותפים שלנו ושיתוף הפעולה ההדוק יבטיחו מעבר חלק תוך שמירה על זהות המותג הייחודית של מלונות Graduate. אנו בטוחים שהשותפות הזו תניע את Graduate Hotels לגבהים, בעוד שהבעלות המתמשכת של AJ על נכסי הנדל"ן תהווה בסיס חזק להצלחה העתידית שלנו".

מלונות Graduate צפויים להיות זמינים להזמנה דרך רשת מלונות הילטון בהמשך השנה ויהיו חלק מ-Hilton Honors, תוכנית נאמנות האורחים של רשת המלונות.

רשת הילטון רשמה רווח של 1.15 מליארד דולר בשנת 2023. הרווחים ברוטו לשנה החולפת עמדו על יותר משלושה מיליארד דולר, כאשר הנתונים מציגים עלייה שנתית של 12.6% ביחס ל-2022 ו-10.7% שנתית ביחס ל-2019, טרום עידן הקורונה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטוןמלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: