אא

חלמתם פעם לבחור את הארוחה דרך המסך מהמושב המפנק בטיסה?

Discover Airlines מקבוצת לופטהנזה תציע מערכת בידור "state-of-the-art" בטיסות שלה, שכולל מסך מגע 14 אינץ' ברזולוציית 4K לכל מושב, התאמה אישית של תוכן, משנת 2025: אינטרנט מהיר חינם וזה עוד לא הכל

צילום: Discover Airlines צילום: Discover Airlines

Discover Airlines, חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה, ציידה את אחד מהמטוסים לטווח קצר שלה במערכת בידור שהיא "המילה האחרונה" במערכות הבידור במטוסים (state-of-the-art).

הנוסעים יחוו מערכת בידור חדישה ודיגיטלית בטיסה, עם מסכים גדולים בכל מושב, תוכן נרחב ומותאם אישית ומשנת 2025 אינטרנט מהיר לכולם. ההיצע כולו יהיה זמין לנוסעים ללא תשלום.

ה-Airbus A320 המחודש עם הרישום D-AIUQ יטוס מתחילת אפריל 2024 לתקופת מבחן של שלוש שנים לפחות וניתן לזהות אותו מבחוץ על ידי התווית "next level entertainment on board".

Discover AirlinesDiscover Airlines

לדברי החברה, Discover Airlines היא חברת התעופה הראשונה בעולם שהתקינה את מערכת AERENA Inseat של היצרנית AERQ. הסטארט-אפ הוא מיזם משותף בין Lufthansa Technik ו-LG Electronics. שיתוף הפעולה בין AERQ ו-Discover Airlines נתמך על ידי Lufthansa Group Innovation Runway, יוזמה קבוצתית פנימית המקדמת פתרונות חדשניים בתוך קבוצת לופטהנזה עם שותפים חיצוניים.

"אנו גאים להיות חברת התעופה הראשונה שמציעה את מערכת הבידור המיוחדת הזו. נוסעי Discover Airlines חווים את אחת ממערכות הבידור המודרניות בעולם בטיסה במטוס זה. ואנחנו עובדים עם שותפתנו AERQ כדי לשפר אותה עוד יותר. המטרה היא לבדוק את המערכת החדשה בחיי היומיום ולהבין כיצד ניתן לשפר עוד יותר את חוויית הטיסה ולהתאים אישית באמצעות משוב מהלקוחות שלנו", מסביר מקסימיליאן מיינטגנס, מנהל מוצר ושיווק בחברת Discover Airlines. "התובנות שאנו אוספים במהלך שלב המבחן יתרמו להמשך הפיתוח של חוויית הבידור בטיסה עבור קבוצת לופטהנזה כולה".

"אנו שמחים ש-AERENA ממריאה כעת ושגם חברת תעופה וגם נוסעים יכולים לחוות את מה שיש לפלטפורמה שלנו להציע. זריזות ומהירות בעדכון תוכן, התאמה אישית עם צרכי הלקוח וחיבור של מגוון רחב של שותפים והשירותים שלהם, אלו רק חלק מהיתרונות ש-AERENA יכולה להציע לחברות התעופה ולנוסעים שלהן", מסביר ארנד קיקר, מנהל משותף של AERQ.

"הפרויקט המשותף הזה הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו אנו יכולים לשפר ללא הרף את חוויית הלקוח באמצעות חדשנות. אנו שמחים וגאים שההשקעות שלנו בבידור המתקדם בטיסה יחד עם השותפים שלנו AERQ ו-Discover Airlines באים לידי ביטוי בחוויות הלקוח במטוס הראשון שלנו", אומר Xavier Lagardère, סמנכ"ל החדשנות של קבוצת לופטהנזה ומנהל מרכז החדשנות של לופטהנזה.

Discover AirlinesDiscover Airlines

החומרה העדכנית ביותר, תוכן מותאם אישית, אינטרנט מהיר: חוויות הלקוח בטיסה

המסכים הקבועים בגודל 14 אינץ' מציעים רזולוציה מקסימלית של 4K (3840x2160 פיקסלים). השליטה ידידותית למשתמש ואינטואיטיבית באמצעות מסך מגע. הנוסעים יכולים גם לחבר את המכשירים והאוזניות שלהם למסך באמצעות Bluetooth. שאילתה אופציונלית מאפשרת התאמה אישית של תוכן המותאם להעדפות אישיות.

בנוסף למבחר גדול של סרטים, סדרות, פודקאסטים, משחקים ומפה נעה בתלת מימד, פלטפורמת ה-IT מציעה אפשרות לשילוב אפליקציות ושירותים רבים. בתחילת שלב הבדיקה, כבר קיימות אפליקציות זמינות שהנוסעים יכולים להשתמש בהן כדי לגלות את יעדם ולהזמין סיורים בדרך לחופשה.

בתחילת שנת 2025 המטוס יהיה מצויד גם בטכנולוגיית האינטרנט העדכנית ביותר, שתאפשר גלישה מהירה, סטרימינג ושילוב פונקציות רבות נוספות. במסגרת זו מתוכננת גם "הזמנה למושב", המאפשרת לאורחים להזמין ולשלם עבור מזון, שתייה ומוצרים דרך המסך במהלך הטיסה. המטרה היא לספק לנוסעים קישוריות מלאה במהלך הטיסה.

Discover Airlines היא חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה המטיסה נוסעים מפרנקפורט וממינכן למגוון יעדי נופש בעולם. מאז קיץ 2021, Discover Airlines השלימה את ההיצע של קבוצת לופטהנזה בפלח ההולך וגדל של נסיעות פנאי. הנוסעים יכולים להזמין טיסותיהם מפרנקפורט וממינכן, כמו גם ביעדים גלובליים רבים של קבוצת לופטהנזה וחברות התעופה השותפות שלה. מטה חברת Discover Airlines נמצא בפרנקפורט, והיא מפעילה כיום צי של 24 מטוסים ומעסיקה כ-2,000 עובדים. את הטיסות ניתן להזמין באתר discover-airlines.com, בכל ערוצי ההזמנות ואתרי האינטרנט של קבוצת לופטהנזה ובסוכנויות נסיעות.

Discover AirlinesDiscover Airlines

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: DISCOVER AIRLINESקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: