אא

עוז ברלוביץ: ״ארקיע תלויה בקבלת שירותי האבטחה מאל על, המהווה מונופול מוכרז בתחום״

מנכ״ל ארקיע במכתב לשרת התחבורה: "זמינות מערך הביטחון לשינויים ותוספות בלוח הטיסות הקיים מוגבלת ביותר. כמו כן, זמן המענה לפניות ארוך ותשובות (לעיתים שליליות) מתקבלות ימים ספורים לפני טיסות מתוכננות״

עוז ברלוביץ. צילום: יח״צ עוז ברלוביץ. צילום: יח״צ

מכתבו של עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע, לשרת התחבורה מירי רגב הטוען נגד קיפוח כביכול שעוברת לדבריו החברה אותה הוא מוביל עוררה סערה בעולם התעופה.

כפי שפרסמנו, השרה רגב העבירה את הדברים לראש השב"כ רונן בר ומחכה לתשובתו בעניין. כעת אנו מפרסמים את עיקר מכתבו של מנכ"ל ארקיע לשרה רגב.

"למרות פעולותינו להבטחת שגשוגה של החברה, עבורה, עבור עובדיה ועבור קהל לקוחותינו, אנו נתקלים השכם וערב בחסמי ביטחון משמעותיים המונעים את צמיחת ארקיע. כתבנו על כך פעמים רבות, אך למרות  שיפורים שנערכו, בעיות הליבה נותרו שהיו".

עוד טוען ברלוביץ' במכתבו כי: "פתיחת תחנת ביטחון חדשה בחו"ל ואיושה (גם אם מדובר בפתיחה מחדש) הינה משימה ממושכת  ומורכבת מאוד במבנה המערך הקיים. הצורך בתכנון ארוך טווח מונע מחברות התעופה הישראליות  לממש הזדמנויות ואלו למצער מופעלות על ידי מובילים זרים. זמינות מערך הביטחון לשינויים ותוספות  בלוח הטיסות הקיים מוגבלת ביותר. כמו כן, זמן המענה לפניות ארוך ותשובות (לעיתים שליליות) מתקבלות ימים ספורים לפני טיסות מתוכננות".

עוד מוסיף מנכ"ל ארקיע: "אל על היא הגוף היחיד שמעניק לחברות התעופה הישראליות שירותי אבטלת תעופה בחו"ל. כך,  ארקיע תלויה בקבלת שירותי האבטחה מאל על, המהווה מונופול מוכרז בתחום. מדובר בשריד מתקופה קדומה בה אל על הייתה חברה ממשלתית. במצב האבסורדי הקיים, אל על יודעת ראשונה על כל יעד אליו ארקיע מעוניינת לטוס וביכולתה לאפשר או למנוע קיום הטיסות".

עוד מוסיף בסיום מכתבו ברלוביץ' כי: "אנו סבורים כי הגיעה עת לרפורמה בתחום זה - רפורמה בעלת פוטנציאל להגדיל את התחרות, להקטין את יוקר המחייה ולחסוך למדינה כסף (יש הגורסים כי השינוי יהיה יקר יותר, אך אנו סבורים מתוך ידע וניסיון כי לא כך הם פני הדברים)". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עוז ברלוביץ'ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: