אא

בצמרת: נמל התעופה של בלגרד זוכה ב-4 פרסים יוקרתיים מטעם מועצת נמלי התעופה הבינל׳

נמל התעופה הבינלאומי של בירת סרביה השתפר מאד בשנים האחרונות תחת ניהולה של חברת VINCI וזכה להוקרה במסגרת התוכנית היוקרתית, Airport Service Quality (ASQ)

בנמל בלגרד. צילום: shutterstock בנמל בלגרד. צילום: shutterstock

נמל התעופה הבינלאומי של בלגרד, ע"ש ניקולה טסלה, בניהולה והפעלתה של חברת VINCI, הוכתר שוב כנמל התעופה המוביל באירופה עפ"י גודלו, ומציין את זכייתו השלישית ברציפות.

נמל התעופה זכה להישג יוצא דופן כשקטף ב-4 פרסים מטעם מועצת נמלי התעופה הבינלאומית (ACI) במסגרת התוכנית היוקרתית Airport Service Quality (ASQ):

השירות הטוב ביותר באירופה של נמל תעופה ל-5 עד 15 מיליון נוסעים

נמל התעופה עם הצוות המסור ביותר באירופה

נמל התעופה המהנה ביותר באירופה

נמל התעופה הנקי ביותר באירופה

תוכנית ASQ מהווה את הסמכות הבכירה ביותר לשביעות רצון הנוסעים בנמלי התעופה בעולם, ומתגאה בכמעט 400 שדות תעופה משתתפים ברחבי העולם.

מאז קיבלה VINCI, חברת הניהול הבינלאומית, את הניהול ב-2019, נמל התעופה של בלגרד עשה צעדים משמעותיים בשיפור היכולת התפעולית ונוחות הנוסעים בכל התחומים הקריטיים.

שיפורים בולטים כוללים הרחבה ומודרניזציה של מסוף הנוסעים, הכנסת מסלול חדש שני, מערכות כבישי גישה משודרגות, מתקני חנייה משופרים ושירותים סביבתיים משופרים. המומנטום החיובי בהרחבה ומאמצי המודרניזציה אמורים להימשך עם בניית מתקנים חדשים בתוך מסוף היציאה, כאשר כל מיזמי המודרניזציה הגדולים מתוכננים להסתיים השנה. יוזמות אלו יאפשרו לנמל התעופה של בלגרד להכיל קיבולת של 15 מיליון נוסעים מדי שנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בלגרדACI

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: