אא

מושב אמצעי ריק מובטח בטיסה: Frontier Airlines חושפת את ״UpFront Plus״ - כמה זה יעלה?

חברת התעופה האמריקאית תציע מקומות ישיבה משודרגים חדשים בשתי השורות הראשונות אשר יספקו מרווח נוסף ויבטיחו שהלקוחות יוצאים ראשונים מהמטוס. מחירי השדרוג לתקופת היכרות החל מה-10 באפריל - מפתיעים

מושב אמצעי ריק מובטח. צילום: Shutterstock מושב אמצעי ריק מובטח. צילום: Shutterstock

חברת הלואו קוסט האמריקאית Frontier Airlines חושפת את UpFront Plus, מיזם חדש ובו אפשרות ישיבה משודרגת חדשה עם מרווח ונוחות נוספים בשתי השורות הראשונות של המטוס.

לקוחות ב-UpFront Plus ייהנו ממושב חלון או מעבר עם מרווח רגליים נוסף ומושב אמצעי ריק מובטח, המספקים מרחב ונוחות נוספים במחיר ״יוצא דופן״.

כאמור החל מעתה, נוסעים של חברת התעופה שבסיסה בדנבר ארה״ב ומפעילה טיסות למעל 100 יעדים, יכולים לשדרג למקומות ישיבה ב-UpFront Plus עבור טיסות היוצאות החל מה-10 באפריל 2024 על ידי הזמנת מקומות באפליקציית Frontier או באתר האון ליין של החברה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

כהצעת היכרות מיוחדת, שדרוגי מושבים של UpFront Plus יהיו זמינים החל מ-$49 בלבד לנוסע, לקטע טיסה כאמור עבור טיסות בין 10 באפריל ל-30 באפריל 2024, ברכישה עד 20 במרץ 2024. מספר המקומות מוגבל.

"נוסעים רבים מעדיפים מאוד אפשרות ישיבה המציעה מקום נוסף בעת טיסה", אמר בארי ביפל, מנכ"ל Frontier Airlines.

"פרונטיר עוסקת בבחירה ומתן לנוסעים את הגמישות להתאים אישית את הטיסות שלהם כך שיתאימו לצרכים ולהעדפות האישיות שלהם. UpFront Plus היא אופציה מצוינת למי שרוצה מרחב אישי מורחב ונוחות נוספת", אמר בייפל והוסיף: "עם ההשקה האחרונה של תוכנית Biz Travel For Less החדשה שלנו, ישיבה ב-UpFront Plus תספק גם אפשרות שדרוג במחיר סביר עבור אלה שנוסעים לעסקים ומחפשים מקום נוסף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: frontier

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: