אא

״עם הקסם של ניו יורק״: דלתא תשיק הקיץ טרקלין עסקים נוסף ב-JFK

Delta Sky Club יוכל לארח כ-250 נוסעים עם מרפסת מקורה, ויפעל במקביל למועדון הקיים של החברה ב-JFK. שני טרקליני העסקים יוכלו לארח יותר מ-800 אורחים בו זמנית

Delta Sky Club. צילום: דלתא איירליינס Delta Sky Club. צילום: דלתא איירליינס

"היהלום שבכתר" של דלתא איירליינס.

חברת התעופה תשיק בקיץ הקרוב (יוני 2024) בנמל התעופה JFK (קנדי), טרקלין פרימיום בחלל ענק עם שירות מלא או בהגשה עצמית. בטרקלין יהיה שף צמוד, מטבחים פתוחים בהם יתבצע בישול בזמן אמת, אזורי נוחות ומתחמי בריאות ייעודיים ועוד והכל בהשראת העיר המארחת ניו יורק.

Delta Sky Club, ישתרע על פני שטח של כמעט כ-1,300 מ״ר ומכיל יותר מ-250 אורחים, כולל מרפסת סקיי מקורה, יפעל לצד המועדון בטרמינל 4,  ב- Concourse A. יחד לשני המועדונים תהיה לחברת התעופה האמריקאית היכולת לארח למעלה מ-800 אורחים בו זמנית בשדה״ת JFK.
בדלתא איירליינס מציינים כי עיצוב הטרקלין שואב השראה מהעיר ניו יורק עצמה - מחוספס ומבריק, עשיר בניגודי ופועם חיים. ״בדיוק כפי שלניו יורקים אמיתיים יש את המקומות המועדפים עליהם, טרקלין JFK T4-A כולל רגעים ייחודיים שניתן לגלות בהם, שיהפכו למועדפים עבור האורחים״.

האורחים בטרקלין החדש יהנו מהנופים של שדה התעופה העמוס - JFK. עוד בטרקלין החדש: פינה סמויה עם מקומות ישיבה ירוקים, בר פרימיום 360 מעלות ייחודי המשמש כמרכז המועדון - כולל חלל מפואר ומזמין, כזה שמתאים לעיר ״שלעולם לא תשתנה.״

בדלתא מציינים כי המועדון החדש מעוצב להפליא ועמוס בפרטים מיוחדים שישקפו את הקסם של ניו יורק.

בכלל, שנת 2024 מביאה איתה חידושים בטרקלינים של דלתא איירליינס -(Delta Airlines), גם בנמל התעופה נוסף בניו יורק - לה גווארדיה וגם בבוסטון, במיאמי וב-LAX בלוס אנג'לס.

רוצים עוד על המועדון החדש של דלתא אייר ליינס - בלינק כאן ?✈️

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: