אא

לראשונה מאז 2015: סינגפור איירליינס בבשורה חשובה לנוסעי מחלקת הפרימיום אקונומי

השדרוג יהיה זמין בטיסות החל מה-31 במרץ 2024. נשיא בכיר לחווית לקוחות, בסינגפור איירליינס: ״הפילוסופיה שלנו היא לעולם לא לעמוד במקום. אנו אוספים באופן קבוע משוב מלקוחות ומבצעים מחקר שוק״

גם ערכת אבזור חדשה. צילום: סינגפור איירליינס גם ערכת אבזור חדשה. צילום: סינגפור איירליינס

סינגפור איירליינס (SIA), חשפה את מחלקת הפרימיום המחודשת שלה.

השדרוג כולל מבחר משופר ומורחב של מזון ומשקאות, כמו גם ערכת אבזור חדשה, אלה יהיו זמינים בטיסות החל מה-31 במרץ 2024.

ללקוחות נוסעי מחלקת ״הפרימיום אקונומי״, תציע חברת התעופה הנוצצת מאסיה, כוס שמפניה Charles de Cazanove Brut Tradition NV,  זמן קצר לאחר ההמראה. הנוסעים יוכלו מעתה להתעדכן בתפריט מודפס שיחולק על ידי צוות הדיילים ובו על המגוון הרחב של הארוחות, החטיפים והמשקאות הזמינים בטיסה שלהם. הארוחות יוגשו בכלי שירות אלגנטיים מפורצלן יוקרתי.

בטיסות באורך שבע שעות לפחות, תהיה זמינה גם ערכת נוחות חדשה לגמרי של חברת Out of the Woods1, שתוכננה בלעדית עבור לקוחות הפרימיום אקונומי.

מדובר בשדרוג המקיף הראשון של מחלקת הפרימיום של סינגפור איירליינס מאז הוצגה מחלקה זו בשנת 2015, מה שמאפשר  לדברי החברה ״להמשיך לספק רמת שירות ייחודית ללקוחותיה״.

Yeoh Phee Teik, סגן נשיא בכיר לחווית לקוחות, בסינגפור איירליינס, אמר: "מאז הצגתה ב-2015, מחלקת תיירים פרימיום הפכה פופולרית בקרב הלקוחות שלנו. הם מעריכים את השירותים הנוספים, הנוחות המוגברת והמרחב האישי הנוסף והכל במחיר מצויין.

"בסינגפור איירליינס, עם זאת, הפילוסופיה שלנו היא לעולם לא לעמוד במקום. אנו אוספים באופן קבוע משוב מלקוחות ומבצעים מחקר שוק, לומדים עוד על מניעי הערך המתפתחים עבור נוסעים, ומוצאים דרכים חדשניות להמשיך ולספק חווית טיסה אישית וברמה עולמית. בהתבסס על התובנות הללו, ביצענו את החידוש המקיף הזה של ההיצע שלנו במחלקת הפרימיום אקונומי, שלדעתנו ישמח את הלקוחות שלנו. התוצאה משקפת את מסירותה של סינגפור איירליינס ואת אהרצון לשפר את חווית נוסעי מחלקת הפרימיום״.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

 

אפשרויות האוכל החדשות בטיסות

למעלה מ-200 מתאבנים חדשים, מנות עיקריות וקינוחים כחלק מהרחבה זו של מחלקת הפרימיום אקונומי. ארוחות במחלקת תיירים פרימיום יורכבו ממתאבן עונתי, מנה עיקרית, לחם, קינוח וגבינה וקרקרים.

אפשרויות לחם משודרגות יכללו גם קרואסונים לארוחת בוקר או לחמניות שום לארוחת צהריים, ערב וערב. מתאבנים חדשים כוללים סרטנים צלויים בשום עם איולי מעושן ופטאטס בראבס (תפוחי אדמה מטוגנים ספרדיים), סלט ברוקולי עם סלמון מעושן חם וגרסאות של אטריות קרות יפניות עם רוטב סובה.

נוסעים יכולים לבחור בין שתי אפשרויות פרימיום למנה עיקרית, או מטבח בינלאומי או אסיאתי, בכל טיסה. בין המנות החדשות: ביף בורגיניון מוגש עם בייקון, פטריות, ירקות ותפוחי אדמה גראטן וקארי סרטנים בסגנון תאילנדי שיוגש עם שילוב של אורז יסמין ואורז חום, וירקות עונתיים עם ביצה.

הנוסעים יכולים גם לבחור מתוך תפריט מורחב Book the Cook, הכולל עד 20 מנות זמינות ברוטציה, להזמנה מראש לפחות 24 שעות לפני היציאה. זה כולל אפשרויות פופולריות כגון: פירות ים Hor Fun ו-Chicken Biryani, כמו גם תוספות חדשות כמו ראגו טלה, סאקה טריאקי (סלמון ברוטב טריאקי), ומנות בריאות על בסיס צמחי כמו כדורי בשר חצילים פטריות.

הנוסעים יוכלו גם ליהנות מקינוחים מיוחדים הכוללים עוגת שוקולד, עוגת קרם מסקרפונה, כמו גם עוגת גבינה קראמבל תפוחים, כאשר כל הארוחות מלוות בחפיסת שוקולד קטנה, וגבינה וקרקרים משודרגים. הארוחות יוגשו בכלי חרסינה מזוגגים עכשוויים וייוצגו על מגש מרופד בפשתן, יחד עם כלי כסף.

יינות, שמפניה, קוקטלים ובירות

עוד תציע החברה מעתה ללקוחות הפרימיום אקונומי מבחר של יינות ושמפניה, שאצרו על ידי פאנל מומחי היין של החברה בלעדי נוסעי מחלקת פרימיום אקונומי.

בנוסף לשמפניה Charles de Cazanove Brut Tradition NV, נוסעי המחלקה יכולים לבחור בין 2023 Wairau River Sauvignon Blanc לבין 2022 St Hallett Faith Shiraz. ומבחר נרחב של משקאות חריפים, לרבות וויסקי, ג'ין, וודקה, קוקטיילים ייחודיים ומגוון של בירות.

למבחר המשקאות הלא אלכוהוליים נוספו גם תה מנטה וקמומיל, כמו גם שוקו חם מבית Cadbury. אלה משלימים את מגוון האפשרויות הרחב הקיים כולל משקאות קלים, מיצי פירות, קפה ותה.

בין הארוחות, הלקוחות יכולים לבקש אפשרויות חטיפים חדשות כגון שקדים וקשיו לצד ההמגוון הרחב הקיים של חטיפים כגון תפוצ'יפס, לחמניות, כריכים, מאפינס, כמו גם פופקורן בטעמים.

ערכת שירותים במחלקת תיירים פרימיום חדשה לגמרי

סינגפור איירליינס שיתפה פעולה עם Out of the Woods, יצרנית אמריקאית של מוצרי ידידותיים לסביבה וברי קיימא, כדי להציג ערכת אבזור חדשה ללקוחותהפרימיום אקונומי. נרתיק האביזרים עשוי מבד נייר קראפט הידידותי לסביבה וכולל צללי עיניים ונעלי בית העשויים מחומר PET ממוחזר. הערכה משלבת גם שפתון ארוז בחומר מתכלה. מוצרי טיפוח, כגון ערכות שיניים וקרמי לחות, אשר ימשיכו להיות זמינים בטיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור אייליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: