אא

משחזרים את האגדה: מיזם הטיטניק ll יוצא לדרך באוסטרליה

קלייב פאלמר, המיליארדר האוסטרלי, יו"ר חברת השייט Blue Star Line, הודיע במסיבת עיתונאים על התחלת בנייתה של הגרסה החדשה של האנייה האגדית

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

יו"ר חברת השייט האוסטרלית, Blue Star Line, המיליארדר קלייב פאלמר, הודיע במסיבת עיתונאים בסידני, כי התוכניות להגשמת החלום, לבנות את הטיטניק ll, הושלמו.

"אנו שמחים מאוד להכריז כי לאחר עיכובים גלובליים בלתי צפויים, התקשרנו מחדש עם שותפים כדי להגשים את החלום של Titanic II. המסע יוצא לדרך'', אמר פאלמר.

"הסגרים הממשלתיים השביתו את תעשיית השייט השבתה ארוכת טווח, אך אנחנו חוזרים לפעילות מלאה, כאשר מספר הנוסעים עולה כעת על הרמות שלפני הקורונה. אנחנו מחזירים את בוני האניות, המעצבים והמהנדסים הטובים בעולם כדי לבנות את Titanic II", הדגיש פאלמר.

הפרויקט נהנה מתמיכתה של חברת התכנון וההנדסה הימית Deltamarin הפינית, שביצעה סקירה של פרויקט Titanic II כדי להבטיח שהספינה תעמוד בכל תקנות הבטיחות והבנייה.

שותפים גלובליים נוספים כוללים את V.Ships Leisure שתהיה אחראית על תמיכה בפרויקט, פיקוח על בנייה ושירותי ניהול אוניות; וחברת האדריכלות הימית ועיצוב הפנים השבדית Tillberg Design, שעיצבה את האניות הקלאסיות Queen Elizabeth 2 ו-Queen Mary 2.

"בלו סטאר ליין תיצור חווית טיטניק אותנטית, תספק לנוסעים ספינה בעלת אותם פנים ותא נוסעים כמו כלי השיט המקורי, תוך שילוב נהלי בטיחות מודרניים, שיטות ניווט וטכנולוגיה של המאה ה-21 כדי לייצר את הרמה הגבוהה ביותר של נוחות יוקרתית", אמר פאלמר.

האנייה צפויה לשוט בנתיב המסע המקורי, ותישא נוסעים מסאות'המפטון לניו יורק, אך היא גם תקיף את הגלובוס. Titanic ll תשקול כ-56,000 טון, תכלול תשעה סיפונים ותתוכנן לשחזר את הפאר של הטיטניק המקורית. אורך האנייה יהיה 269 מ' ורוחבה 32.2 מ', והיא תכלול 835 חדרים: 383 חדרים מחלקה 1, 201 מחלקה 2 ו-251 מחלקה 3, ובסך הכול תוכל להכיל עד 2,435 נוסעים.

Titanic II תופעל על ידי מנוע דיזל ותכלול ארבע ארובות עשן כמו הטיטניק המקורית, שהייתה מונעת בפחם.

"ב-1912 הטיטניק הייתה ספינת החלומות. במשך יותר ממאה שנה האגדה של טיטניק מונעת על ידי מסתורין, תככים וכבוד... מיליונים חלמו להפליג עליה, לראות אותה בנמל ולחוות את הוד מלכותה הייחודי. Titanic II תהיה הספינה שבה החלומות האלה יתגשמו", סיכם פאלמר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטרליהסידני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: