אא

פטיסרי צרפתי? הכירו את הבייקרי הכי טובים בחיפה

עיזבו אתכם מתורים בתל אביב, בחיפה מתגלים בייקרי מטורפים ומושחתים שיספקו לכם פחמימות מושלמות

קוקו קפה חיפה קוקו קפה חיפה

חיפה כבר סגרה את הפער מתל אביב ובטח מירושלים, כשזה נוגע לקולינריה מגוונת ומעניינת. לא מעט בזכות מגוון העדות והאוכלוסיה שגרים שם וגם בגלל נהירה מחודשת של צעירים אל העיר שמחייה אותו קולינרית ומביאה יזמים חדשים.

אחד הדברים שפורחים בעיר הוא תחום האפייה, לצד המאפיות המסורתיות הערביות ואנגלו סקסיות הוותיקות, מתפתחת סצנה של פטיסרי צרפתי עם השפעות מקומיות שמראה לצרפתים מאיזה צד לוקחים ביס בקרואסון.

סאן פלאור

אי אפשר שלא לעמוד נפעמים אל מול הויטרינה בבייקרי המדהים הזה. עצם זה שמאחורי הכל עומדים שני חבר'ה צעירים- ינון ומאי שעזבו קריירות לטובת האהבה לאפיה, מוכיח שלא צריך להיות פוץ צרפתי מזדקן כדי להוציא דברים מופלאים.
סאן פלאור מדברת בשפע, מגוון ענק של מאפים משתנים מדהימים, אז נסו לא להקשר, כי בתכלס המטרה של ינון ומאי זה לרגש אתכם כל יום עם טעמים חדשים. 
קרואסון החמאה שלהם ענקי בצורה מוגזמת וטעים כמו עננת חמאה, תמצאו מאפה גדוש בתרד וגבינות, או בטאבולה ולבאנה, מאפה ממולא בבסבוסה וקציפת הדרים, או בהל מטורף, דייניש גראטן, מאפה גרוייר ופסטו, קרואסון עם שוקולד לבן ושקדים וכמובן לחמים מדהימים וחמאה נהדרת ובכלל מנות מצויינות לחסל לצד קפה משובח.
בקיצור לא להעז לוותר על המקום הזה!!

שדרות בת גלים 16, חיפה. לא כשר אינסטגרם

אוסנת גואטהאוסנת גואטה

קוקו

את קוקו קפה פתח השף חמודי עוקלה, שאחראי ללא מעט הצלחתת קולינריות כגון המסעדה המצויינת ראסיף 33 . עוקלה מבין ומכיר את חיפה וההבנה שלו למה באמת חסר שם, גרמה לו לפתוח את קפה קוקו רחב הידיים שמספק חווית קםפה אירופאית מתוקתקת עמוסה במאפים וביסים נהדרים. חוץ משירות מדהים ואווירה שלווה - המתוקים מהווים את מרכז העניינים. תמצאו מגוון עשיר הנע מהקלאסי של קרואסון חמאה נפלא ותפוח, שוקולד עשיר וכמובן שקדים ועד קרומאפינים יפייפים גדושים בריקוטה ופירות יער, פיסטוק קרמי וכמובן נגיעות מהמטבח המקומי כגון מי זהר ומי וורדים משולבים בפירות. אל תוותרו על המלוחים - אחד הביסים השווים הוא מאפה קרואסון מלוח גדוש תרד מוקפץ עם גבינת שנקליש ויש במקום מגוון כריכי פרעצל נפלאים שאי אפשר להפסיק לזלול.
עוקלה מביא אלגנטיות למאפים, הם מעודנים ולא מתוקים מידי וכל ביס מרגיש כמו ביס של שף מקצועי. מקום מושלם לפתוח בו את הבוקר

הנמל 33, חיפה אינטסגרם

אוסנת גואטהאוסנת גואטה

ברדא

ברדא בייקרי בעיר התחתית בחיפה היא מזמן יותר מרק בייקרי ונחשבת כמסעדה לכל דבר. עם מאפים פריכים ומושקעים, מתוקים ומלוחים, גדושים במילויים קלאסיים לצד מילויים מסקרנים כגון לימון, פרג, קראמבל אוכמניות וגבינה, תאנים ומסקרפונה.

לצד המתוקים השווים יש גם מאפים מלוחים מדופדפים, ממולאים בגבינות ומיני שילובים, כגון חמאה, שום, תימין ופרמזן, קממבר ואספרגוס וכמובן כריכים מושחתים שלא מעט חיפאים עומדים בשבילם בתור- כי בואו נודה בזה, פחמימות מלוחות זה החיים ובברדא יודעים להפוך את זה לעינוג של ממש.

אינסטגרם כתובת: הנמל 6, חיפה

יעלי גבריאלייעלי גבריאלי

הקונדיטוריה של גל

הקונדיטוריה הזו ממוקמת באחת מהחצרות הפסטורליות בחיפה, ואין דבר יותר מענג מלשתות קפה ולאכול מאפה מושלם כשהכל שקט סביב.  הקונדיטוריה של גל גבריאלי, גם היא כבר מעבר לרק מאפים והיא מהווה מסעדה בפני עצמה עם ארוחות בוקר מושקעות, כריכים עשירים ומאפים מלוחים מיוחדים כמו מאפה קממבר או תרד. אבל המתוקים הם החלק החזק פה עם מגוון עשיר של פאי ועוגות מוס, טארטלטים פריכים במילויים שונים וכמובן קרואסונים קלאסיים מלאים בקרמים עשירים כגון פיסטוק מדהים וגנאש שוקולד. זו קונדיטורי קלאסית וותיקה שמביאה את העוגות המסורתיות לבמה בצורה הכי אלגנטית, ייחודית וטעימה שיש 

שדרות הנשיא 131 חיפה, 04-8382928 אינטסגרם

אינסטגרם של הלקוחאינסטגרם של הלקוח

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חיפהפספורט קולינריקרואסונים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: