אא

עלייה של 27%: מחירי ביטוח הרכב ממשיכים לשבור שיאים

לעומת השנה שעברה, מחירי ביטוח הרכב (מקיף וחובה) עלו בממוצע בכ-1,200 ש"ח, קפיצה נוספת של 2.6% מחודש ינואר השנה. בסך הכל מדובר בעלייה של כ-27% ביחס לפברואר 2023. במקביל, הפער בין מחירי פוליסת הביטוח בין החברות השונות הולך ומעמיק

ביטוח רכב. צילום: שאטרסטוק ביטוח רכב. צילום: שאטרסטוק

לפי נתוני אתר Wobi להשוואה וקניית מוצרי ביטוח, בחודש פברואר ביטוחי הרכב התייקרו ב-27% לעומת חודש פברואר בשנה שעברה. עלייה זו מסתכמת בכ-1,200 ש"ח בממוצע ומתייחסת למחירי ביטוח החובה והמקיף יחד.

מגמת העלייה ממשיכה גם לעומת ינואר השנה, היות ומחירי הביטוח התייקרו ב-2.6% מחודש לחודש. 

יחד עם זאת, קיימים פערי מחירים בין החברות השונות: בין ההצעה הראשונה לשנייה קיים פער של 800 ש"ח, ובין ההצעה הראשונה לאחרונה הפער עומד על כ-5,300 ₪ בממוצע.

במקביל, בין הביטוח המקיף לביטוח צד ג' קיים פער של מעל 2,000 ש"ח. אם נסתכל רק על מחירי הביטוח המקיף, נראה כי הם רשמו עלייה ממוצעת של 35% למול השנה שעברה, אשר מסתכמת בכ-1,000 ש"ח בממוצע.

הדגמים שעלות הביטוח שלהם התייקרה באופן המשמעותי ביותר ביחס לשנה שעברה הם סקודה אוקטביה (עלייה של 39%), טויוטה קורולה (37%), מיצובישי אאוטלנדר (36%), סוזוקי קרוסאובר (31%) ויונדאי i20 (התייקרות של 29%). 

גם בדגמים הקטנים חלה התייקרות, והם מככבים החודש בטבלת הרכבים הגניבים ביותר. למשל, עלות הביטוח של יונדאי i10 צמחה ב-22% לעומת השנה שעברה.

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: