תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

פרסי World MICE: ליסבון נבחרה לראשונה כיעד הכנסים הטוב ביותר באירופה

בשנה האחרונה התקיימו בליסבון 2251 כנסים ואירועים בינלאומיים, ובירת פורטוגל נבחרה גם ליעד התיירות העירוני הטוב ביותר באירופה

ליסבון. צילום: 123RF ליסבון. צילום: 123RF

בשנה הרביעית של טקס פרסי ה-MICE העולמיים ליסבון נבחרה בפעם הראשונה ליעד ה-MICE (פגישות, תמריצים, כנסים ותערוכות) הטוב ביותר באירופה. כמו כן, בטקס ה-31 של World Travel Awards נבחרה ליסבון גם ליעד העירוני הטוב ביותר באירופה ב-2024.

בשנה שעברה ועד היום נרשמו בליסבון 2251 אירועים, שמשכו יותר מ-592,178 משתתפים מכל רחבי העולם. המיקום, התשתיות המודרניות, כמו גם הנגישות המצוינת, בשילוב חוויות תרבותיות, הפכו את ליסבון לבחירה מעולה באירופה לארגון אירועים.

מגזר ה-MICE ממלא תפקיד משמעותי בכלכלת ליסבון, ותורם תרומה משמעותית לתיירות ולפיתוח הכלכלי של העיר, במיוחד במונחים של יצירת הכנסות ויצירת מקומות עבודה.

ליסבון בולטת במורשת ההיסטורית, בתרבות התוססת, באווירה מסבירת הפנים, בקולינריה המגוונת. הרבעים ההיסטוריים, הארכיטקטורה הצבעונית, התצפיות הפנורמיות, האמנות העירונית, האטרקציות התרבותיות, המוזיאונים והגלריות, הקונצרטים והפסטיבלים הבינלאומיים, הפכו זה מכבר את ליסבון ליעד תיירות אטרקטיבי במיוחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ליסבוןפורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: