אא

בשיא: אייר סרביה מסכמת את 2023 והתוצאות מרשימות

חברת התעופה רשמה במהלך השנה החולפת רווח של 40.5 מיליון אירו, שיא חדש בהיסטוריה של החברה. במהלך השנה, אייר סרביה השיקה מעל ל-20 יעדים חדשים ורשמה גידול משמעותי במספר הטיסות והנוסעים

אייר סרביה. צילום: Shutterstock אייר סרביה. צילום: Shutterstock

אייר סרביה חושפת את התוצאות ראשוניות לסיכום שנת 2023, ומציגה מספרי שיא.

הודות ל-20 יעדים חדשים וגידול משמעותי במספר הטיסות והנוסעים, חברת התעופה רושמת רווח שיא של 40.5 מיליון אירו בשנה החולפת.

למעשה, אייר סרביה כמעט ומכפילה את הרווח שלה בהשוואה ל-2022.

סך ההכנסות של החברה ב-2023 נאמד על 627.9 מיליון אירו, כך שזוהי הפעם הראשונה מאז השקת החברה מחדש ב-2013, בה היא מציינת הכנסות של מיל לחצי מיליארד אירו. כמו כן, על פי הנתונים החברה הטיסה 4.19 מיליון נוסעים במהלך השנה והשיגה את התוצאה השלישית הטובה ביותר בהיסטוריה של החברה.

בשבועות ובחודשים הקרובים מתוכננת הרחבת צי המטוסים של אייר סרביה, הן לטיסות קצרות באמצעות ה-ATR 72-600 והן מטוסי האיירבוס A330-200 לטווח הארוך.

ג'ירי מרק, מנכ"ל אייר סרביה: ״אנחנו כותבים פרק חדש. בשנה שעברה, הרחבנו את הרשת שלנו עם 23 יעדים חדשים ובשלב מסוים הפעלנו 87 קווים ל-34 מדינות ברחבי אירופה, צפון אמריקה, אסיה ואפריקה. הצמיחה האינטנסיבית ב-2022 ו-2023 הייתה בלתי נמנעת עבורנו, במטרה לענות על הביקוש המוגבר ולהשיג את המסה הקריטית ונוכחות השוק הדרושים להמשך פיתוח עסקי, בהתאם לאסטרטגיה שלנו. כעת, נעבוד על המשך ייצוב הפעילות, הרחבת הרשת ושיפור השירותים הניתנים לנוסעים. חברת התעופה הלאומית הסרבית חייבת את הערכתה הרבה לתוצאות שהושגו ולמעמד החזק כמובילה בתעופה בחלק זה של העולם לתמיכה המשמעותית של ממשלת סרביה, העבודה המסורה של עובדיה, נאמנותם של שותפים, ואמון מיליוני נוסעים".

כפי שפורסם בפספורטניוז, כחלק מתהליך ההתרחבות של אייר סרביה נחתם בחודש ינואר האחרון הסכם קוד שייר עם איתיחאד.

נזכיר כי אייר סרביה הפסיקה את פעילותה ישראל עם פרוץ המלחמה, ונכון להיום (ב׳, 18 במרץ), לא הודיעה החברה על מועד החזרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סרביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: