אא

הרץ העולמית מחליפה מנכ״ל: גיל ווסט מחליף את סטיבן שר

המנכ"ל החדש של תאגיד השכרת הרכב בעל ניסיון עשיר ומוצלח בניהול בענף התחבורה, בחברת התעופה דלתא אייר ליינס ובחברת הרכב ג'נרל מוטורס, וייכנס לתפקיד ב-1 באפריל

תחנת הרץ - נמל התעופה מיאמי. צילום: rf123 תחנת הרץ - נמל התעופה מיאמי. צילום: rf123

תאגיד חברת השכרת הרכב העולמית הודיע בסוף השבוע על מינויו של גיל ווסט, לשעבר מנהל התפעול של דלתא אייר ליינס ומנהל יחידת רכב השיוט העצמאי של 'ג'נרל מוטורס', לתפקיד מנכ"ל החברה וחבר בדירקטוריון התאגיד החל ב-1 באפריל 2024. ווסט יחליף את סטיבן שר, שיפרוש מתפקיד המנכ"ל וחבר הדירקטוריון ב-31 במרץ. במהלך השבועות הקרובים הם יעבדו בחפיפה כדי להבטיח מעבר חלק בניהול החברה.

ראוי לציין כי סטיבן שר, שניהל את החברה יותר משנתיים, אחראי להימור הכושל של החברה, שרכשה 100,000 מכוניות חשמליות בעלות גבוהה מחברת טסלה, רכישה שלא הצדיקה את עצמה עקב הביקוש המצומצם לשכירת רכב חשמלי ועלויות יקרות לתיקון הרכבים. 

"אנו שמחים שגיל מצטרף להרץ כמנכ"ל", אמר תום וגנר, סגן יו"ר דירקטוריון הרץ. "ניסיונו של גיל כמוביל מצליח בעסקים עתירי תפעול יחזק את הצוות ברמה העולמית של החברה, המונה למעלה מ-27,000 עובדים גלובליים, הפועלים ללא לאות לספק שירות יוצא מן הכלל ללקוחות מדי יום. אנו מעריכים את תרומתו של סטיבן שר בשנתיים האחרונות, כולל מספר יוזמות אסטרטגיות מרכזיות, שגיל יוביל כעת להמשך ביצוען".

גיל ווסט, המנכ"ל החדש, אמר: "אני נרגש להצטרף להרץ על משפחת המותגים והרשת הגלובלית יוצאת הדופן שלה. עם היסטוריה של 106 שנים, הרץ נהנית ממותג מדהים ומנאמנות לקוחות ואני מצפה לעבוד עם הצוות כדי לממש את הפוטנציאל של החברה עבור הלקוחות, חברי הצוות ובעלי המניות שלנו".

"הצלחתו של גיל בהובלת למעלה מ-70,000 אנשים בדלתא והוצאה לפועל של תפניות תפעוליות אפקטיביות ביותר תמצב אותו היטב כמוביל של הרץ. הוא יוכל להתבסס על הפרויקטים האסטרטגיים, שהחלו במהלך כהונתו של סטיבן, כולל שיפורים בטכנולוגיה, שותפויות מסחריות ושיקום המותגים שלנו. הניסיון הקודם של גיל בנושאי תחבורה ייתן לו פרספקטיבה חשובה כיצד להוביל את הרץ לעתיד", אמר קולין פארמר, יו"ר מועצת המנהלים של הרץ.

סטיבן שר, המנכ"ל היוצא של החברה, אמר: "במהלך השנתיים האחרונות, צוות הרץ עבד במרץ כדי לקדם את החברה להצלחה ארוכת טווח בנוף הרכב המשתנה. הרץ ממוקמת היטב לעתיד, ואני מצפה לראות את החברה מבצעת את האסטרטגיה שלה כמובילה בתחום הרכב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הרץדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: