אא

Aviation-Event 2024 ננעל בהצלחה כשבמוקד: חדשנות, קיימות ועיצוב עתיד הנסיעות האוויריות

פלטפורמת התעופה Aviation-Event קיימה בסוף השבוע האחרון כנס שנתי בעיר קלוז'-נאפוקה, בתמיכת קבוצת פספורט, המדיה פרטנר של הכנס, בו השתתפו קברניטי תעשיית התיירות הבינלאומית ומומחים מרחבי העולם

הנמל והעיר קלוז'. צילום: shutterstock הנמל והעיר קלוז'. צילום: shutterstock

כנס 2024 Aviation-Event, שהתקיים בסוף השבוע האחרון בקלוז'-נאפוקה ברומניה, בשיתוף עם נמל התעופה הבינלאומי של קלוז' ואיגוד שדות התעופה הרומני (RAA), ובתמיכה של קבוצת פספורט, המדיה פרטנר Media Partner, של הכנס, הסתיים בהצלחה מרשימה, וסימן ציון דרך משמעותי בתעשיית התעופה.

הכנס, שאורגן על ידי Aviation-Event, Cluj International Airport ו-RAA, הפגיש מנהיגי תעשייה, מומחים ובעלי עניין מרחבי העולם כדי לדון באתגרים, הזדמנויות ומגמות מרכזיות המעצבות את עתיד התעופה, כשקבוצת פספורט משמשת פרטנר מדיה של הכנס.

הלוגו של פספורניוז בכנסהלוגו של פספורניוז בכנס

תוך התמקדות בחדשנות, שיתוף פעולה וצמיחה בת קיימא, האירוע סיפק במה לדיונים מלאי תובנות, נטוורקינג וחילופי ידע. הכנס, שהתארח בקלוז'-נאפוקה ברומניה, בהשתתפות מקיפה של דוברים מצמרת תעשיית התעופה העולמית, חיזק את מעמדו של נמל התעופה הבינלאומי של קלוז'.

Aviation-Event היא פלטפורמה גלובלית המחויבת לטפח חדשנות וקיימות בתעופה. הכנסים משמשים פורומים חיוניים למנהיגי התעשייה להתמודד עם אתגרים ולזהות הזדמנויות בענף התעופה המתפתח ללא הרף.

מרסל ריוולסקי, מנכ"ל Aviation-Event, הצהיר: "אנו שמחים על הצלחת כנס Aviation-Event 2024 CLJ. האירוע סיפק פלטפורמה ייחודית לבעלי עניין בתעשייה להתכנס, לחלוק תובנות ולחקור הזדמנויות לשיתוף פעולה. אנו אסירי תודה לנמל התעופה הבינלאומי של קלוז', איגוד שדות התעופה הרומני, ולכל השותפים והספונסרים שלנו על תמיכתם בהפיכת האירוע הזה להצלחה".

דוקטור אינג'ינר David Ciceo, מנכ"ל נמל התעופה הבינלאומי של קלוז': "ככל שתעשיית התעופה ממשיכה להתפתח, אירועים כמו ועידת Aviation-Event 2024 CLJ ממלאים תפקיד מכריע בטיפוח דיאלוג, הנעת חדשנות ועיצוב עתיד הנסיעות האוויריות. אנו אסירי תודה על התמיכה וההשתתפות העצומה מהשותפים, הדוברים והמשתתפים שלנו, ואנו מצפים לבנות על הצלחה זו בעתיד. נמל התעופה הבינלאומי של קלוז' נותר מחויב לארגון אירועים משפיעים התורמים לקידום מגזר התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רומניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: