אא

נמל סכיפהול משתדרג: מותגים יוקרתיים בטרקלין 2 הזוכה לשיפוץ מקיף

טרקלין 2 בנמל התעופה, המיועד לנוסעים מחוץ לאירופה ובו עוברים יותר מ-15 מיליון נוסעים מדי שנה, זוכה למגוון של חנויות יוקרה חדשות, פריסה וחידוש אזור ההסעדה והרחבת פינות הישיבה בטרקלין

יוקרה בטרקלין. צילום: נמל סכיפהול יוקרה בטרקלין. צילום: נמל סכיפהול

נמל סכיפהול אמסטרדם מפתח מחדש את טרקלין 2, הממוקם לאחר הבידוק הביטחוני לנוסעים הטסים בעיקר ליעדים מחוץ לאירופה. אזור ההסעדה והקמעונאות זוכה לפריסה חדשה, עם יותר מקום למותגי יוקרה חדשים, ולמגוון מחודש של חנויות ומתחמי מזון..

BULGARI היוקרתית פתחה אתמול את דלתות החנות שלה בטרקלין, וזאת בנוסף לחנות לואי ויטון ולחנויות הוותיקות של גוצ'י, רולקס והרמס. השיפוץ של טרקלין 2 הוא חלק מתוכנית גדולה להפוך את נמל סכיפהול לאטרקטיבי יותר עבור הנוסעים.

במהלך חידוש טרקלין 2 ישופצו יותר מאלף מ"ר של שטח, כשחנויות ומסעדות ישנות יפנו מקום לחדשות ועדכניות, וגם פינות הישיבה בטרקלין יעוצבו מחדש ויורחבו.

שלב זה של השיפוץ יימשך עד סוף שנת 2024. הטרקלין יישאר זמין לנוסעים לאורך כל השיפוץ. חלק מהעבודות מתבצעות בלילה ובשלבים שונים כדי למזער את אי הנוחות לנוסעים, לחברות התעופה ולעובדים.  

ראוי לציין כי מדי שנה יותר מ-15 מיליון נוסעים עוברים בטרקלין 2, המשמש בעיקר לנוסעים לטווח ארוך, ליעדים בין יבשתיים.

ארתור ריינהארט, המנכ"ל המסחרי של סכיפהול, אמר: "אני נרגש להכריז על הפתיחה החגיגית של בוטיק BULGARI החדש שלנו. הבוטיק הוא לא רק מקום לערוך בו קניות, שכן המשימה שלנו ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור נוסעים מכל רחבי העולם... אנו מצפים לקבל בברכה לקוחות נאמנים וחדשים ולשמח אותם בשירות יוצא דופן ובאומנות הייחודית של העיצובים האייקוניים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סכיפהול אמסטרדם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: