אא

עד 30% פחות: ירידה במחירי השכרת הרכב בחו"ל

בין עליות המחירים בטיסות, בעיקר בגלל החברות הרבות שעוד לא חזרו לטוס לישראל, יש גם בשורות טובות: ירידה משמעותית במחירי השכרות רכב בחו"ל. כל הפרטים והמחירים

השכרת רכב בחו"ל. צילום: 123fr השכרת רכב בחו"ל. צילום: 123fr

חברות התעופה הזרות עדיין לא חזרו בכל הכוח לישראל, והמחירים בהתאם. גם לפני פסח וכמובן שגם במהלך החג, מחירי הטיסות יקרים ואפילו יקרים מאוד ביחס לשנים קודמות, בשל הביקוש הרב וההיצע הנמוך של חברות, לרבות חברות הלואוקוסט.

אבל דווקא בתחום מקביל, או משלים אם תרצו, ישנה הוזלה משמעותית במחירים - תחום השכרת הרכב. בחודשים הקרובים, כך מזהים בדיזנהאוז גרופ, מוצעים גם לשיא העונה רכבים להשכרה במחירים נמוכים מבעבר בסכומים שיכולים להגיע עד 30% פחות משהיכרנו. 

הסיבה המרכזית היא חזרתן לפעילות מלאה והתגברות על חוסרים ברכבים שהיו מתקופת הקורונה, אז חברות ההשכרה מכרו את כלי הרכב בשל המחסור בתיירים והיצע הרכבים היה מצומצם במיוחד.

מחירים לדוגמה: 

פולסקווגן פגן (סלובניה) - 380 אירו לשבוע
פולקסווגן גולף (סלובניה) - 470 אירו לשבוע
פולקסווגן גולף (גרמניה) - 470 אירו לשבוע בפסח
אאודי / מרצדס (גרמניה) - 640 אירו לשבוע

עם זאת, מומלץ כבר היום לשכור רכב לחופשת קיץ, בעיקר רכבים משפחתיים או גדולים במיוחד, שלא נמצאים במלאי גדול ובזמינות גדולה.

חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז גרופ: "סוף סוף חברות השכרת הרכב התגברו על החוסרים האדירים ברכבים להשכרה בעקבות הקורונה. מחירי ההשכרה גבוהים כעת רק במעט מאלו שהיו לפני הקורונה ונמוכים משמעותית ממה שהיו בשנתיים האחרונות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: