אא

האירוע שעושה כבוד למטבח הישראלי

פסטיבל המטבח הישראלי חוזר בעונה השלישית לחודש שלם של ארוחות מטורפות, סיורי שווקים וסדנאות שכולן מבוססות על חומרי הגלם המקומיים. אל תפספסו!

נועם פריסמן נועם פריסמן

 זו השנה השלישית של חודש המטבח הישראלי בחסות אמריקן אקספרס, אשר נולד במטרה להוקיר ולקדם את תרבות המטבח המקומית הישראלית המצוינת, עם שפע של אירועים שיתקיימו במסעדות שונות ברחבי ישראל, וטקס אחד מרגש, כמעט כמו האוסקר, של חלוקת פרסי מצוינות של המטבח הישראלי. כי חשוב לפרגן.
השנה הקונספט שנבחר הינו ׳הבית׳ במטבח הישראלי -  בית במבטח הישראלי נותן שייכות, חיבור, ידע וזהות. לכן עשרות האירועים והתפריטים שנוצרו יביאו פרשנות אישית על מושג ׳הבית׳ בקולינריה המקומית, דרך מנות, זיכרונות, מסורות עבר והשפעותיהן על ההווה.

אמריקן אקספרסאמריקן אקספרס

מוכנים לגלות מה בפסטיבל?

תפריט הבית של השפים המובילים  
תפריט הבית הוא תפריט ייחודי שיוגש ב-20 מסעדות מובילות שכולו טעמים ותבשילים שהם ״בית״ פיזי, מטאפורי, נפשי, מהמטבחים עליהם גדלו עם שורשים ממזרח אירופה, צפון אפריקה ועד האדמה של עמק יזרעאל ועוד פרשנויות מרתקות ומרגשות.

בין השפים שיארחו: תריסר- שף ענר בן רפאל פורמן (תל אביב), צמח - שף אסף אטיאס (קבוצת מחניודה ירושלים), אלנה - שפים עומר שדמי ודניאל צור (מלון נורמן), צ'נה-שף גיל דהן (תל אביב), בעתו - שף גיא רוזמרין (חיפה), נאיפה- שפית נאיפה מולא (תל אביב), עמק בראסרי - שף עידו פיינר (עמק חפר), אוזריה - שפית אביבית פריאל (תל אביב),  סאטיה - שף אילן גרוסי (ירושלים), הלנה בנמל - שף עמוס שיאון (קיסריה), ז'קו סטריט - שף זכאי חוג'ה (ירושלים), חמארה תלפיות שף אילן פרון (חיפה) ועוד.

כמה: תפריט בן 3 מנות ולחם ומטבלים לסועד: 230 ש״ח. מחיר ללקוחות אמריקן אקספרס: 180 ש״ח.

חיים כהןחיים כהן

מטבחים מבפנים
אנשי קולינריה ויוצרי תוכן מובילים יפתחו את המטבחים שלהם למפגש אינטימי ומיוחד בשת״פ עם סוגת שם תגלו את סודות הבישול שלהם.
בין הבשלנים: נופר זוהר, רותם ליברזון, אפרת אנזל ביחד עם אורן לוקסנבורג, אורלי פלאי ברונשטיין, נדב טל "עושה סלט", רינת צדוק ועוד.

*כמה: החל מ- 250 ש״ח לאורח (200 ש״ח ללקוחות אמריקן אקספרס). כולל 3 מנות וכוס יין של יקב רקנאטי.

 

גיל אבירםגיל אבירם

פופ אפ מיוחד של שף אוהד לוי

השף אוהד לוי הזוכה ב׳פרס השף המבטיח באדיבות סוגת׳ ב-2022 על מסעדת MAMO שלו באילת שעדיין סגורה מאז השבת השחורה ב-7 באוקטובר וזוהי הזדמנות שלכם לטעום את האוכל המדהים שלו.
אוהד לוי יתארח במסעדת סקוליארד של בית הספר למצוינות קולינרית דנון, לשני ערבים (2 סבבים בכל ערב) בשת"פ עם התלמידים המצטיינים של דנון, בתאריכים 9-10.4.

*כמה: 290 ש"ח  (240 ש״ח ללקוחות אמריקן אקספרס) כולל יינות של יקב רקנאטי.

 

סודות האומאמי הישראלי
8 מפגשי שיח וטעימות עם השף האהוב יוסי שטרית, אשר יערכו במתחם אומאמי קריית אונו בתאריכים 5.7.8 באפריל. חמישה ביסים מרהיבים מ׳היבה׳, בשיחה אינטימית על בית ילדותו ומשפחתו ועל החיבור היצירתי שבין בית ל׳פיין דיינינג׳.

*כמה: 250 ש״ח לאורח (200 ש״ח ללקוחות אמריקן אקספרס).

חיים יוסףחיים יוסף

סיורים קולינריים

חוויות של שיטוט עם אנשי קולינריה ומומחי השווקים של ישראל זה משהו שכל אחד מאיתנו אוהב ולכן פה צפויים לכם סיורים מטריפים וטעימים ממש בה תכירו ותטעמו את חומרי הגלם הכי טובים בבתי עסק אגדיים לצד טעימות בבתים של מארחים.

בין המשתתפים: עדינה זוסמן בשוק הכרמל (סיור באנגלית), רוית דנינו בשוק תלפיות חיפה,  נורית פורן בעכו, הדס שמואלי בבני ברק ובסיור יפואי, נורית הרץ בביתה שבהרי יהודה, טלי פרידמן בשוק מחנה יהודה.

כמה: החל מ-230 ש״ח, לקוחות אמריקן אקספרס יקבלו הנחה של 50 ש״ח לסועד.

 

הדובדבן באירוע- הטקס
״פרסי המטבח הישראלי״ - האירוע הנועל את הפסטיבל יתקיים ב-14.4 במוזיאון תל אביב. טקס אינטימי וחגיגי להענקת פרסי מצוינות בענף המסעדנות והקולינריה בישראל למועמדים בכ-20 קטגוריות שונות. תהליך הבחירה נעשה באמצעות קול קורא, בתהליכים שקופים של בחירה וסינון, כולל ועדת פרס מקצועית ומפוקחת בראשות יו״ר הועדה, מר עמית אהרונסון.
לפרטים והזמנות:  https://israelicuisine.co.il/

פסטיבל ופרסי המטבח הישראלי בחסות אמריקן אקספרס הינו מיזם בהובלת: נירית וייס, יזמית של מהלכי תוכן ופסטיבלים. דוד קישקה - מומחה בפיתוח תיירות קולינרית. גרטל שיינר - יזמית, מפיקה, מרצה, אוצרת. חברת ועד מנהל של העמותה הישראלית לתרבות קולינארית,

רוני קרני, מנהלת שיווק אמריקן אקספרס: ״אנחנו גאים לתמוך במותג המטבח הישראלי, זו השנה השלישית, באירועים שמוקירים את העשייה האדירה של עולם הקולינריה המקומית. הלקוחות שלנו מעריכים ואוהבים מסעדות – ולכן אנו השותפים הטבעיים למהלך כה חשוב שחוגג ומאפשר לנו לתת בחזרה לעסקים בתחום ובמקביל להעניק ערך מוסף ללקוחותינו״.        

לפרטים והזמנות:  https://israelicuisine.co.il/

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: