אא

"להתחיל להניע מחדש את תעשיית התיירות"

תערוכת התיירות הבינלמאומית IMTM שתתקיים ב-3-4 באפריל, עשויה להיות שריקת הפתיחה לקראת הנעה מחודשת של התעשייה, למרות המצב הביטחוני המורכב. גם מציגים מחו"ל יגיעו לתערוכה באקט מרשים של הבעת אמון בשוק הישראלי וסולידריות עם התיירנים הישראלים. צפו בהזמנה של אייל שמואלי, מיזמי התערוכה

צילום: ניר שמול צילום: ניר שמול
"למרות איחור של חודשיים, החלטנו בכל זאת ולמרות הכל לקיים את תערוכת התיירות כמתוכנן". כך אומר לפספורטניוז אייל שמואלי, מיזמי תערוכת התיירות IMTM שייערך ב-3-4 באפריל באקספו תל אביב.
 
אייל שמואלי, מיזמי תערוכת התיירות IMTM מזמין אתכם להגיע
 
לדברי שמואלי, תערוכת התיירות יכולה להוות את הפתיח לתחילת הנעת תעשיית התיירות בישראל אחרי תקופת קיפאון ארוכה. 
באשר למציגים הבינלאומיים, שמואלי מציין כי ישנן בין 12 ל-14 מדינות שנציגיהן צפויים להגיע לתערוכה. "אנחנו מברכים כל אחד מהם ומודים להם על התמיכה בתיירות הישראלית".
IMTM- צילום: אפי שמחIMTM- צילום: אפי שמח

הבית של התיירנים הישראלים

בתערוכה השנה יינתן דגש מיוחד על התיירות הישראלית והתיירות הנכנסת לישראל, ענף המנסה כאמור להתניע את עצמו מחדש. "אנחנו מקווים שזו תהיה נקודת הפתיחה לימים טובים יותר לכולנו, בתחום התיירות, שעבר תקופה קשה".
עוד מציין שמואלי כי בימים האחרונים ניתן לראות הרשמות רבות לביקורים בתערוכה בצד המקצועי. "אנחנו מאמינים שיש עניין רב בתחום לבוא ולהתחיל להניע בחיוך קל את תחום התיירות".
בואו לבקר גם אותנו בתערוכת התיירות IMTM! צוות קבוצת פספורט יחכה לכם באולפן השקוף עם כל אנשי התיירות של המדינה והנציגים שיגיעו מחו"ל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IMTMאולפן פספורטניוז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: