אא

"חפץ בוער" הושלך לשגרירות ישראל בהולנד: חשוד נעצר

האנטישמיות לא עוצרת: חפץ שהוגדר כ"בוער" הושלך לכיוון שגרירות ישראל בהולנד. משטרת האג הודיעה על מעצר של חשוד אחד, אין נפגעים באירוע. אתמול קרא שר החוץ להקים גוף רב-לאומי למלחמה באנטישמיות

המשטרה בהאג (צילום: SHUTTERSTOCK) המשטרה בהאג (צילום: SHUTTERSTOCK)

האירועים האנטישמיים והאנטי-ישראליים ברחבי העולם נמשכים. משרד החוץ עדכן הוים (21.3.24) על "חפץ בוער" שהושלך לכיוון שגרירות ישראל בהולנד.

משטרת הולנד מסרה היום (חמישי) כי אדם אחד נעצר בחשד שהשליך את החפץ אל עבר השגרירות בהאג, שנמצאת תחת אבטחה כבדה על רקע המלחמה בעזה.

דובר משטרת מרחב האג מסר כי "בסביבות השעה 10:50 (שעון הולנד) אדם זרק חפץ בוער לעבר שגרירות ישראל. עצרנו חשוד אחד. איש לא נפגע. אנחנו חוקרים ויש מחסום גדול מסביב לשגרירות".

רק אתמול פנה שר החוץ ישראל כ"ץ לקהילות היהודיות ברחבי העולם להתאגד ולהקים חזית הסברתית עולמית מאוחדת, על רקע הזינוק באנטישמיות הגוברת בארה"ב, באירופה ובמקומות נוספים ברחבי העולם מאז 7 באוקטובר.

על פי דו"ח האנטישמיות של משרד התפוצות, הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית העולמית, מאז מתקפת 7 באוקטובר חלה עלייה דרמטית של מאות אחוזים באירועי אנטישמיות. בארה"ב חל זינוק של כ-337%, באנגליה 512%, באוסטרליה 738%, ו"השיאנית" בזינוק בהתקפות אנטישמיות היא ברזיל עם נתון של 961%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אנטישמיותהולנדהאג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: