אא

"הציפייה לחידושים, כשמדובר ברויאל קריביאן רק התגברה״: האטרקציה החדשה של ענקית השייט במקסיקו

חברת השייט הגדולה בעולם הודיעה על הרחבת מערך היעדים שלה עם הקמת מועדון חוף יוקרתי ״רויאל ביץ' קלאב״ קוזומל במקסיקו. נשיא ומנכ"ל Royal Caribbean International. "מועדון החוף ישלים בצורה מושלמת את כל מה שיש לאי להציע כחוויה המשלבת נגיעות של רויאל קריביאן עם הרוח של מכסיקו״

מועדון חוף קוזומל. צילום: רויאל קאריביאן מועדון חוף קוזומל. צילום: רויאל קאריביאן

חברת רויאל קריביאן מסמנת על המפה מועדון חוף מלכותי חדש.

חברת השייט הגדולה בעולם הודיעה על הרחבת מערך היעדים שלה עם רויאל ביץ' קלאב קוזומל במקסיקו, שייפתח בשנת 2026. במיקום העתידי של מועדון החוף לאורך החוף המערבי של האי, נחשפו תוכניות לחוויה הבאה בקולקציית Royal Beach Club.

"אנו שמחים לבנות על השותפות ארוכת השנים שלנו עם הקהילה המקומית והממשלה כדי להמשיך להביא את האורחים שלנו למקסיקו", אמר ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל קבוצת רויאל קאריביאן. "הרחבת היצע היעדים שלנו עולה בקנה אחד עם הביקוש הגלובלי הגובר לחוויות החופשה האולטימטיביות ומאפשרת לאורחים שלנו להתחבר ליופי של תרבויות ואנשים מקומיים במקומות שבהם הם מבקרים."

"הציפייה לחידושים, כשמדובר ביעדי רויאל קריביאן, רק התגברה מאז שחשפנו את Royal Beach Club Paradise Island באיי בהאמה, שייפתח בשנת 2025. עכשיו זה הזמן המושלם להכריז על האטרקציה הבאה של האוסף הזה עם רויאל ביץ' קלאב קוזומל", אמר מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל Royal Caribbean International. "קוזומל הוא יעד מדהים, ומועדון החוף ישלים בצורה מושלמת את כל מה שיש לאי להציע כחוויה המשלבת נגיעות רויאל קריביאן מוכרות עם הרוח של מקסיקו, לצד שירותים ופעילויות לכל סוג של נופש".

רויאל קאריביאןרויאל קאריביאן

רויאל ביץ' קלאב קוזומל, הכולל חופים, נופים ובריכות מדהימות לכל אווירה, יקבל את פני הנופשים ליום החוף האולטימטיבי שלהם במקסיקו, עם תשומת הלב המיוחדת של רויאל קריביאן לפרטים על פני החוויה, השירות והעיצוב. 

"אנו גאים מאוד בכך ש-Royal Caribbean International בחרה ב-Quintana Roo לבנות את רויאל ביץ' קלאב קוזומל כאטרקציה חדשה עבור רבים מהאורחים המבקרים באי הקסום. הממשל שלי תמיד יהיה מחויב לשותפות הדוקה מאוד עם המגזר הפרטי כדי לבנות תשתית מודרנית ובת קיימא וליצור מקומות עבודה מקומיים עבור האנשים שלנו. פרויקטים מסוג זה מאשרים מחדש את המחויבות שלנו להמשיך להיות הנמל המוביל באמריקה הלטינית", אמרה מארה לזמה, מושלת Quintana Roo.

פרטים נוספים על רויאל ביץ' קלאב קוזומל של רויאל קריביאן המיוצגת בישראל על ידי חברת סנורמה, ייחשפו בחודשים הקרובים. אוסף Royal Beach Club כולל גם את Royal Beach Club Paradise Island, חווית חוף בהאמי בגודל 17 דונם הממוקם באי פרדייז של נסאו, ויושק ב-2025.

קבוצת רויאל קריביאן מיוצגת בישראל ע"י חברת סנורמה.

רויאל קאריביאןרויאל קאריביאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: