אא

Moses Air נוחתת בטרמינל 3 בנתב״ג

קבוצת BBB תשקיע 4.5 מיליון ₪ בפתיחת בורגר בר בנתב"ג תחת השם: MOSES AIR. זו הפעם הראשונה בה הקבוצה נכנסת לנתב"ג, אחרי שהיא מפעילה סניף של "בורגרים" בשדה״ת רמון. מרשת BBB נמסר: ״המסעדה תשנה את תרבות הקולינריה בשדה״ת ותציע לקהל הנוסעים חווית מסעדת בר״

צילום: רונן לוי צילום: רונן לוי

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בשדה התעופה בנתב"ג, תחת המותג MOSES. 

זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB המונה בישראל  15 סניפים, נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב"ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה רמון. 

המסעדה  MOSES AIR, תיפתח השבוע בהשקעה הנאמדת בכ 4.5 מיליון ₪,  בשרוול E בטרמינל 3.

מדובר  במסעדת המבורגרים, שברשת BBB מצהירים כי ״תשנה את תרבות הקולינריה בשדה התעופה״, ותציע לקהל הנוסעים חווית מסעדת בר, השמה דגש מיוחד על קוקטיילים, יינות, בירות מהחבית ומשקאות אלכוהוליים נוספים, ותציע תפריט המבורגרים מגוון ומנות נוספות לכל המשפחה, המתבסס על בשר טרי שנטחן במסעדה בכל יום.

MOSES AIR תשתרע על פני שטח של כ- 200 מ"ר, עם 80 מקומות ישיבה, והיא תפעל לאורך כל שעות היממה. המסעדה תציע גם שירותי איסוף עצמי (לאכילה בשטח הטרמינל או למטוס). 

התפריט משלב בין התפריט המוכר של רשת MOSES דוגמת: המבורגרים קלאסיים, הארט בורגר המפורסם וארוחות הילדים, לצד מגוון מנות ראשונות לחלוקה, סלטים, טורטיות, ומנות צמחוניות וטבעוניות.  בנוסף,  מציעה MOSES AIR תפריט של אלכוהול, קוקטיילים ובירות מהחבית.  

במסעדה יוצבו מסכי ענק, שישדרו 24 שעות ביממה שידורי ספורט מענפים שונים מכל העולם.

המסעדה תפעל באמצעות הזכיינים אסף אטיאס ותומר אביחלק, מסעדנים בעלי ניסיון, וותק וידע עשיר מתחום ניהול המסעדות.

צילום: רונו לויצילום: רונו לוי

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "בדומה לנמלי תעופה גדולים ומובילים בעולם, מציעה MOSES AIR חווית בילוי קולינרית איכותית לקהל הנוסעים הרב העובר מדי יום בשער היציאה מישראל. מתוך התפיסה שהחופשה מתחילה כבר בטרמינל, השקענו בהקמת המסעדה החדשה משאבים אדירים, זאת על מנת להעניק לנוסעים את ניחוח חו"ל, עוד לפני העלייה למטוס."

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרמינל 3נתב״ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: